کریمی: مصدومیت فخرالدینی و آندو تا نیم‌فصل طول بکشد از لیست خارج می‌شوند

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: بازی در کل دو نیمه متفاوت داشت و خوشحالم که در یک نیمه به تیم بالانشین سایپا 3 گل زدیم.

به گزارش ایسکانیوز، فیروز کریمی پس از پیروزی 3 بر یک تیمش برابر سایپا در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: بازی در کل دو نیمه متفاوت داشت. با تمام تلاشی که ما کردیم این بود که از نتیجه نیمه اول سیراب نشوند، اما چند دلیل باعث شد نتوانیم روند خوب خود را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: بعد از مصدومیت آندو مجبور شدیم سامان را در هافبک دفاعی بازی دهیم و امروز او به عنوان هافبک کاذب بازی کرد و به جای اصلی خود بازگشت. از رضا پرسیدم که می‌تواند بازی کند یا نه که گفت کمی پاهایم سنگین است و مجبور شدیم رضا را هم تعویض کنیم. چند تعویض اجباری ما را از روند خوب‌مان خارج کرد، اما بسیار شاد هستیم از اینکه در یک نیمه به تیم بالانشین سایپا 3 گل زدیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز خاطرشان کرد: از صحنه پنالتی دور بودم و ندیدم، اما اگر پنالتی بود باید روی تیم خود کار کنیم چون اصلاً تیم‌مان تحت فشار نبود. در غیر این صورت هم باید منتظر نظر کارشناسان باشیم. خدا را شکر که نتیجه خوبی گرفتیم.


کریمی درمورد داوری گفت: ما هیچ اعتراض نداشتیم و مشکلی ندیدیم. پنالتی را هم ندیدم و نمی‌توانم نظری بدهم. دایی نظرش را گفته است، اما در کل بحثی نبود. گل دوم سایپایی‌ها را هم ندیدم. غیر از یک صحنه که تکل بدی روی پای آندو رفتند من صحنه خاصی ندیدم که در آن صحنه هم بازیکن حریف باید اخراج می‌شد، چون خیلی خشن بود. داوری مورد خاصی نداشت که بخواهیم نسبت به آن گله کنیم. پنالتی را هم اگر ما جلو نبودیم احتمالاً داور به سود سایپا اعلام نمی‌کرد.


وی افزود: خیلی خوب کار کردیم. بازی با استقلال، حریف بهتر از ما بود، اما خداشاهد است که بعد از آن بازی حدود 11 ساعت معطلی داشتیم که قطعاً روی بازیکنان تاثیر می‌گذارد. نیاز به ریکاوری داشتیم، اما زمان نداشتیم. تمام تمرکز ما از حالا به بازی با پدیده است. یک همت عالی می‌خواهیم تا با لطف خدا به جایگاه خوبی برسیم. نصیرزاده در این مدت خیلی تلاش کرده و پا به پای ما زحمت کشیده است.


کریمی ادامه داد: کادر فنی یک دقیقه را هم تلف نکرد و بازیکنان هم خوب تلاش کردند. همت همه موجب شد که بعد از یک باخت در تهران بتوانیم تیم چغر سایپا را شکست دهیم. سایپایی‌ها در هر پست بازیکنان خوبی دارند، اما ما اگر بخواهیم یک تعویض انجام دهیم کل نقشه ایران را باید بهم بریزیم. تمام گل‌هایی که امروز زدیم تاکتیکی بود و تمرین کرده بودیم. با انجام برخی تغییرات قطعاً نیم فصل دوم بازی‌های بهتری به نمایش خواهیم گذاشت.


سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز عنوان کرد: اگر دوران آماده‌سازی بازیکنانی مانند میلاد فخرالدینی و آندو تا فصل نقل و انتقالات طول بکشد آنها را از لیست خارج می‌کنیم. آندو امروز برگشت، اما تا دقیقه 60 خوب بود و پس از آن کمی خسته شد.

600

کد خبر: 878266

وب گردی

وب گردی