بارانی: افت پیکان را قبول ندارم؛ هر دوتیم محتاط بودند/تیم برای نیم‌فصل دوم تقویت می‌شود

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: افت پیکان را در بازی‌های اخیر قبول ندارم و امیدوارم در نیم فصل دوم تیم تقویت شود و به جایگاه واقعی خود برسیم.

به گزارش ایسکانیوز، محمد صادق بارانی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر استقلال در مورد این بازی اظهارداشت: به هر حال کسب یک امتیاز هم برابر تیم بزرگ و پرطرفدار استقلال خوب است. در نیمه اول داور از پنالتی‌ای که برای ما اعلام کرده بود صرف‌نظر کرد و حالا باید منتظر نظر کارشناسان در این خصوص باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما آن صحنه پنالتی بود یا خیر؟ گفت: واقعیت این است که من صحنه را ندیدم اما فکر می‌کنم وقتی داور پنالتی اعلام کرده است نباید نظرش را برگرداند چون این تصمیم توسط کمک‌داور گرفته نشده بلکه خود داور نقطه پنالتی را نشان داده است.

بازیکن تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه گفته می‌شود تیم پیکان در هفته‌های اخیر افت کرده است، گفت: این موضوع را قبول ندارم، ما هفته گذشته چند مصدوم داشتیم و امروز هم برابر تیم بزرگ استقلال نمایش خوبی داشتیم. انشاالله برای نیم‌فصل دوم تیم تقویت می‌شود و به جایگاه واقعی خود می‌رسیم.

بارانی در پاسخ به این سوال که آیا اولویت شما در این بازی گل نخوردن بود، عنوان کرد: اینگونه نیست. هر دو تیم کمی احتیاط می‌کردند که اول یک امتیاز را بگیرند و سپس به فکر پیروزی بودند.

600

کد خبر: 878277

وب گردی

وب گردی