نیازمند: کسب یک امتیاز برابر استقلال هم خوب است/می‌توانستیم برنده بازی باشیم

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان گفت: کسب یک امتیاز برابر استقلال هم خوب است و می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، پیام نیازمند پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال در مورد این بازی اظهارداشت: اواخر بازی ۱۰ نفره شدیم و فشار روی دروازه ما زیاد شد. می‌توانستیم برنده مسابقه باشیم و ۳ امتیاز را بگیریم اما حیف شد و این فرصت را از دست دادیم.

وی ادامه داد: استقلال تیم بزرگ و پرطرفداری است ضمن اینکه در هفته‌های اخیر تاکتیک آنها هم تغییر پیدا کرده است. فکر می‌کنم با این شرایط کسب یک امتیاز هم خوب باشد.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان در خصوص نیمکت‌نشین کردن رحمان احمدی تصریح کرد: من همیشه احترام احمدی را به عنوان برادر بزرگتر نگه می‌دارم، جلالی از هفته ششم لطف و به من اعتماد کرد، من هم تلاش کردم تا جواب اعتمادش را بدهم، امیدوارم روند رو به رشدی داشته باشم و شرمنده کادر فنی نشوم.

نیازمند درخصوص افت پیکان در هفته‌های اخیر گفت: افت نکرده‌ایم، با بضاعتی که ما داریم کسب ۷ پیروزی متوالی کار خیلی بزرگی بود، امروز هم شرایط بازی به گونه‌ای شد که نتوانستیم به پیروزی برسیم. تیم ما نقاط ضعفی دارد که با جذب چند بازیکن برای نیم‌فصل دوم برطرف خواهد شد.

وی در مورد پوشیدن پیراهن تیم ملی خاطرنشان کرد: پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است. من هم به دنبال این هستم که نظر کی‌روش را جلب کنم چرا که او نشان داده لیگ را به خوبی زیر نظر دارد، امیدوارم در سال منتهی به جام جهانی بتوانم ملی‌پوش هم بشوم.

600

کد خبر: 878280

وب گردی

وب گردی