جلالی: خسرو حیدری بازیکن ما را با دست زد/ از بیرون زمین به داور گفتند پنالتی نبوده!

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:در مورد پنالتی باید بگویم خسرو حیدری بازیکن ما را با دست زد اگر پنالتی هم نبوده وقتی داور پنالتی می گیرد اما با اعتراض و شلوغ بازی بازیکنان حریف پنالتی برگردد درست نیست.

به گزارش ایسکانیوز، مجید جلالی پس از تساوی بدون گل مقابل استقلال گفت: اصلا نمی توانم بگویم از بازیکنانم راضی هستم چون انتظار بیشتری داشتم، البته بد بازی نکردیم و مقابل این تیم بزرگ فرصت گلزنی داشتیم ولی در صحنه های مهم از خود گذشتگی نداریم و این آزار دهنده است. شاید اگر گذشت بیشتری بود بهتر می شد. بردن در این بازی در دسترس ما بود.

وی افزود: در مورد پنالتی باید بگویم خسرو حیدری بازیکن ما را با دست زد اگر پنالتی هم نبوده وقتی داور پنالتی می گیرد اما با اعتراض و شلوغ بازی بازیکنان حریف پنالتی برگردد درست نیست. شنیدم از بیرون زمین به داور گفتند که پنالتی نبوده است.

وی افزود: اگر قرار باشد از بیرون زمین سرپرست داوری و مسئولان مسابقه نظر بدهند باید در هر بازی شاهد مشورت باشیم. اگر قانون ویدئو چک هست که نمی‌دانم چه بگویم این اولین باری است که این مساله را می‌بینم. از سه بازی گذشته دو امتیاز گرفتیم البته در هر سه بازی از جمله بازی امروز می توانستیم پیروز شویم فقط از موقعیت‌های گلزنی استفاده نکردیم و امتیازهای مهمی را از دست دادیم.

سرمربی پیکان درمورد اینکه آیا تیمش بهتر از استقلال بازی کرد، گفت: ما در برنامه‌های تیمی بهتر از حریف بودیم،‌اگر می‌گویم از بازیکنانم راضی نیستم به خاطر این است که در برخی صحنه‌های خاص گذشت لازم را نداشتیم و بازیکنان ما باید انتظارات را برآورده کنند می‌خواهم شرایطمان بهتر شود. بازی‌ها رفته رفته سخت‌تر می‌شود.

جلالی در مورد بازی دفاعی پیکان در 15 دقیقه آخر مسابقه گفت: در یک ربع آخر بازی 10 نفره شدیم و به همین دلیل هم عقب‌تر بازی کردیم؛ ضمن اینکه بازیکنان تعویضی هم به ما کمک نکردند و از این مساله هم ناراحتم.

وی درمورد اینکه پیکان بعد از 10 نفره شدن هم به دنبال گل زدن بود،‌اظهار داشت: ما تدابیری داشتیم تا به گل برسیم به بازیکنانم دقیقا گفته بودم که می‌توانیم برنده شویم سعی خودمانم را هم کردیم اما به پیروزی نرسیدیم. من از بازیکنان انتظار تلاش بیشتری دارم تا به پیروزی برسیم. بازیکنان تعویضی ما توقعات را برآورده نکردند. هر سه تعویض خوب نبودند البته بختیار رحمانی کمی بهتر بود اما انتظار بیشتری از آنها دارم. شرایط مسابقه را برای آنها تشریح کرده بودم و بازیکنان تعویضی باید تاثیرگذاری بیشتری در میدان داشتند.

جلالی درمورد اینکه در نیم فصل بازیکنی از پیکان جدا می‌شود و بازیکن جدیدی جذب خواهد شد اظهار داشت: ما نفرات زیادی نداریم، در فهرست بزرگسال ما 16 بازیکن حضور دارند 3-2 بازیکن هم مصدوم هستند. طیف وسیعی از بازیکنان داریم که از آنها استفاده می‌کنیم قطعا در پست‌های مختلف در نیم فصل باید یارگیری کنیم تا حدی که بضاعت مالی باشگاه به ما اجازه می‌دهد.

600

کد خبر: 878281

وب گردی

وب گردی