وزیر علوم: انگیزه دانشگاهیان با اعمال خیر تقویت می شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اعمال خیر در دانشگاه ها انگیزه اساتید و دانشجویان را تقویت می کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، منصور غلامی شامگاه پنج‌شنبه در همایش تجلیل از خیران دانشگاه اصفهان در سالن همایش‌های پیامبر اعظم (ص) این دانشگاه، اظهار کرد: همواره در طول تاریخ همت‌های بلند چاره‌ساز و ماندگار بودند. اگر تاریخ را نگاه کنیم برخی از نام ها ماندگار شدند و درخشیدند.

وی افزود: خداوند ضامن همه خیرات خیران باشد و خداوند سعادت را در دنیا و آخرت برای خیران و خانواده هایشان فراهم کند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه در بدنه وزارت علوم از رویکردهای خیر بسیار خرسندیم، ادامه داد: این همت های عالی و فعالیت های خیرخواهانه به دانشگاه ها کمک می کند و باعث خواهد شد تا مسایل و مشکلات کمتر شود و دانشجویان از شرایط فراهم شده استفاده کنند.

غلامی خاطرنشان کرد: اعمال خیر در دانشگاه ها انگیزه اساتید و دانشجویان را تقویت می کند و انتظاری که از اساتید و دانشجویان وجود دارد این است که با این فعالیت های خیر و امکاناتی که نیکوکارانه فراهم می شود با روحیه و قدرتمند به کار خود ادامه دهند.

همچنین، حسین سیستانی، معاون توسعه و منابع انسانی استاندار اصفهان گفت: در استان اصفهان یکهزار خیریه وجود دارد که از آن تعداد 500 خیریه فعال هستند و حدود 20 درصد آنها به طور جدی فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه اصفهان در زمینه علم و فناوری سرآمد است، افزود: با تکیه بر روح خود باوری همه مردم اصفهان در بسیاری از زمینه ها فعالیت های بسیار و ثمر بخشی داشته اند.

کد خبر: 878335

وب گردی

وب گردی