دریادار خانزادی:  هفته آینده شاهد الحاق ناو موشک انداز سپر در دریای خزر خواهیم بود

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هفته آینده شاهد الحاق ناو موشک انداز سپر در دریای خزر خواهیم بود که نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دریا است.

به گزارش ایسکانیوز، امیردریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: نمایش قدرت و اقتدار کشور در دریا یکی از اهداف ماست، طی سال‌های گذشته ۵۰ ناوگروه رزمی را به آب‌های بین المللی اعزام کردیم.

وی افزود: فرزندان شما در ماموریت‌های طولانی مدت اقدام به برقراری امنیت در نقاطی می‌کنند که بیش از ۲ هزار کیلومتر از کشور دور است که این نشان از اقتدار ماست.

دریادار خانزادی تاکید کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای خودکفایی یک برنامه مدون را آغاز کرده است، ساخت شناور‌های سطحی برای تامین امنیت مناطق دریایی است. در ۳۰ آذر سال ۸۸ ما اولین ناوشکن را که مولود مبارک جمهوری اسلامی ایران است را ساختیم.

وی ادامه داد: دشمنان ا فکر می‌کردند با تحریم‌های گسترده‌ می‌توانند حرکت پر شتاب ما را متوقف کنند، هفته آینده شاهد الحاق ناو موشک انداز سپر در دریای خزر خواهیم بود که نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دریا است.

فرمانده نداجا تصریح کرد: نیروی دریایی همواره در دریا استوار ایستاده است و با تدبیر مقام معظم رهبری ما در آغاز یک راه هستیم و آن رسیدن به یک جایگاه مناسب در شان ملت ایران است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

302

کد خبر: 878419

وب گردی

وب گردی