تعیین حق پخش تا قبل از پایان سال و درخواست ۹۰ نفر برای هر بلیت

معاون نخست‌وزیر روسیه از تعیین مسئله حق پخش جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال تا پیش از پایان سال جاری میلادی پس از مذاکره با رئیس فیفا خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از خبرگزاری دولتی روسیه (تاس)، ویتالی موتکو گفت: تمام شرایط مربوط به کسب حق پخش تلویزیونی دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه تا پیش از پایان سال 2017 میلادی حل و فصل خواهند شد.

معاون نخست‌وزیر روسیه و رئیس کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 فوتبال ادامه داد: جیانی اینفانتینو (رئیس فیفا) هم‌اکنون در روسیه است و با او درباره مسئله حق پخش صحبت می‌کنیم. تمام ملزوماتی که فیفا انتظار دارد برای ما ارسال شده است و آن را انجام دادیم. معتقدم که به زودی این موضوع بسته خواهد شد. تمامی پیش‌نیازها برای حل مسئله حق پخش وجود دارد و شواهد نشان‌دهنده پایان یافتن آن تا قبل از پایان سال جاری میلادی است.

حق پخش جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه را کنسرسیوم 2SPORT2 شامل 3 کانال تلویزیونی و رادیویی این کشور از فیفا خریده بودند.

همچنین آلکسی سورخین، مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه درباره اعلام نتایج مرحله اول فروش بلیت‌ بازی‌های این رقابت‌ها به روزنامه ریانووستی گفت: تعداد درخواست‌های ارسالی به فیفا نشان می‌دهد که برای بعضی از بازی‌های جام‌ جهانی 2018 روسیه حتی 90 نفر برای یک بلیت درخواست خرید داده‌اند.

وی درباره دلالی فروش بلیت‌های جام جهانی 2018 روسیه هم اظهار داشت: هیچ جام جهانی بدون حضور دلالان در بخش فروش بلیت‌ها نبوده اما ما در حال تقویت مسئولیت‌پذیری و تغییر قوانین هستیم تا مانع این کار شویم. هر چند معتقدم نمی‌توانیم مساله دلالی فروش بلیت‌ها را به طور کامل حذف کنیم.

604

کد خبر: 878453

وب گردی

وب گردی