مهاجری: نیمه دوم دربی مشهد را درک کردیم و پیروز شدیم/ غیبت خلعتبری به ما ضربه زد

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: در نیمه دوم بازیکنان ما به موقعیت دربی پی بردند و ما توانستیم پیروز میدان شویم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده بعد از پایان بازی و برتری مقابل مشکی‌پوشان در دربی مشهد گفت: خدا را شکر در یک روز سخت و در بازی که به نظرم مستعد برد بودیم، 3 امتیاز شیرین را بگیریم. نیمه اول اصلا در حد تیم خودمان نبودیم و اگر می‌توانستم 11 بازیکن را تعویض می‌کردم.

وی افزود: نیمه دوم بازیکنان ما موقعیت بازی را درک کردند. این موضوع کمک کرد تا به بازی برگردیم و 3 امتیاز را بگیریم. جوانان ما در این بازی نشان دادند می‌توانند جای بازیکنان بزرگ را پر کنند. بعضی از بازیکنان ما مثل اکبر صادقی با درد بازی می‌کردند امیدوارم آرزوهای جوانان زود به پایان نرسد.

سرمربی پدیده درباره داوری خاطرنشان کرد: داوران قضاوت بی‌نقصی داشتند، امیدوارم موفق باشند.

مهاجری همچنین درباره حضور سعید جلالی در دروازه‌بانی این تیم گفت: این موضوع 2 دلیل دارد؛ یکی مربی گلرهای ماست و دیگری گردان با تجربه که به سعید انگیزه می‌دهد تا درون دروازه قرار بگیرد.

وی درباره عدم حضور خلعتبری، گفت: نبود او به تیم ما ضربه زد اما میلاد کمندانی شرایط را تغییر داد هر چند او هم با مصدومیت روبه رو بود.

مهاجری با اشاره به اینکه دربی امروز در خارج از شهر برگزار شد، عنوان کرد: دربی مشهد یکی از بی حال‌ترین دربی‌های کشور است چون بازی خارج از شهر برگزار می‌شود و تماشاگر نمی‌آید. البته از همین تعداد تماشاگر من تشکر می‌کنم که در این سرما آمدند. تماشاگر باید در روزهای سخت کنار تیم باشد.

وی در پایان درباره شکایت این تیم از مصطفی احمدی، گفت: باشگاه شکایت کرده و آنها باید تصمیم بگیرند من نمی‌دانم.

604

کد خبر: 878550

وب گردی

وب گردی