عنایتی: دربی مشهد فقط اسمش دربی بود/ سرمربی مشکی‌پوشان هستم نه سرمربی بارسلونا!

سرمربی موقت تیم فوتبال مشکی‌پوشان، گفت: دربی امروز فقط اسمش دربی بود و در هیچ کجای دنیا برای یک دربی کمتر از 2 هزار نفر در ورزشگاه حاضر نمی‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا عنایتی بعد از شکست تیمش در دربی مشهد در نشست خبری اظهار داشت:بازی روند خوبی داشت ولی به نظرم ما روی عدم تمرکز گل خوردیم. ما امروز تا حدودی موفق بودیم ولی نشد گلهای خورده را جبران کنیم. البته امیدوارم از این آشفتگی در بیاییم و در نیم فصل شرایط را به صورت کلی تغییر بدهیم.

وی در خصوص داوری گفت: داوری بد نبود و در نتیجه بازی تاثیر چندانی نداشت.به نظر من او در طول بازی همه چیز را مدیریت کرد.

عنایتی افزود: مشکی‌پوشان اصلاً شرایط خوبی ندارند و باید قبول کنیم این تیم در ابتدای فصل اصلاً خوب بسته نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که شما رزومه خوبی ندارید و چگونه می‌توانید تیم را از بحران خارج کنید، گفت: شما طوری صحبت می‌کنید که انگار من سرمربی بارسلونا هستم یا تیم بارسلونا را در اختیار دارم. من تیمی در اختیار دارم که نامش مشکی‌پوشان است و اصلاً شرایط خوبی ندارد. این تیم حتی برای لیگ دسته یک هم مناسب نیست چه برسد به لیگ برتر.

عنایتی تأکید کرد: اگر یک تیم خوب را داشتم و نتیجه نمی‌گرفتم آن زمان اگر شما می‌گفتید من کارنامه ندارم قبول می‌کردم اما من که سرمربی بارسلونا نشدم که می‌گویید شما رزومه ندارید.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا با مرزبان از مشکی‌پوشان جدا نشد، گفت: در هر صورت من یک مشهدی هستم و دوست داشتم به تیم شهرم کمک کنم این طور هم نیست که منتی بر سر بگذارم. اگر من هم جدا می‌شدم یک مربی دیگر می‌آمد و این بازی را می‌باخت و می‌گفت تیم را من نبستم اما من در اینجا همه را می‌شناسم و سعی می‌کنم تیم خوبی را برای نیم‌فصل دوم روانه مسابقات کنم.

عنایتی در ادامه تأکید کرد: امروز تیم ما برابر پدیده مستحق باخت نبود و پدیده هم مستحق برد مقابل مشکی‌پوشان نبود. ما باخته‌ایم و من باخت را قبول می‌کنم اما شاید اگر ما هم برنده می‌شدیم آتش‌بازی به راه می‌انداختیم و مثل حریف آتش روشن می‌کردیم. اتفاقاً لیدر ما مقابل درب رختکن‌ مثل لیدر حریف از حال نمی‌رفت.

وی در خصوص آخرین شرایط عمران‌زاده نیز گفت: من باید با عمران‌زاده صحبت کنم و تکلیف این بازیکن تا چند روز آینده مشخص خواهد شد.

مربی موقت مشکی‌پوشان در خصوص اینکه با رضا مهاجری قبل از مسابقه پیرامون مصطفی احمدی صحبت کرده است، گفت: حالا که دربی تمام شده و پدیده هم بازی را برده است. ما دو تیم مشهدی هستیم و باید به هم کمک کنیم. من قبل از بازی از رضا مهاجری خواستم تا مصطفی احمدی را ببخشد زیرا ما قبول داریم که این بازیکن کار غیرحرفه‌ای کرده و دچار اشتباه شده است. حالا هم می‌خواهیم آنها شکایتشان را پس بگیرند چون محرومیت احمدی باعث ضربه زدن به تیم ما می‌شود. اگر پدیده‌ای‌ها قبول دارند که احمدی اشتباه کرده از شکایتشان صرفنظر کنند و من هم این موضوع را به آقای مهاجری گفتم و او قول مساعد داد.

عنایتی در پاسخ به این سؤال که شرایط همکاری‌اش با مشکی‌پوشان چگونه است، گفت: صحبت‌های ما برای دو بازی بوده و انشاءالله در آینده تصمیم لازم را خواهیم گرفت. آنچه مشخص است شرایط مشکی‌پوشان اصلاً خوب نیست و این تیم نیاز به تقویت دارد. معتقدم مشکی‌پوشان می‌تواند در تیم بماند در صورتی که تیم تقویت شود. من از رسانه‌ها و مردم می‌خواهم که این تیم را حمایت کنند. این دربی که ما امروز دیدیم فقط اسمش دربی بود و شور و حال خاصی نداشت. کجای دنیا دیده‌اید برای یک دربی کمتر از 2 هزار نفر به ورزشگاه بیاید. همه ما دوست داریم مشکی‌پوشان موفق شود و امیدوارم مردم از تیم ما حمایت کنند.

مربی مشکی‌پوشان در خصوص اینکه درگیری بین عباسی و مرزبان به وجود آمده است، گفت: من نه این موضوع را تأیید می‌کنم و نه تکذیب. مشخصاً مشکلی به وجود آمده و اتفاقی افتاده که مدیریت باید در مورد آن صحبت کند من سعی می‌کنم در این مسائل دخالتی نکنم و بیشتر وظایفم را در حیطه فنی انجام بدهم.

604

کد خبر: 878559

وب گردی

وب گردی