تارتار: تساوی به درد هیچ تیمی نخورد/دوست داریم بالای جدول باشیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: هر تیمی که روی این چمن بازی کرده نتوانسته کیفیت واقعی خود را نشان دهد. نتیجه مساوی هم به درد هیچ کدام از تیم‌ها نخورد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مهدی تارتار پس از تساوی بدون گل مقابل نفت تهران اظهار داشت: بازی کیفیت بالایی نداشت و زمین تختی فشار زیادی روی تیم‌ها و بازیکنان می‌آورد.هر تیمی که روی این چمن بازی کرده نتوانسته کیفیت واقعی خود را نشان دهد. نتیجه مساوی هم به درد هیچ کدام از تیم‌ها نخورد.

تارتار ادامه داد: ما یک مقدار در این مسابقه بدشانس بودیم ۵-۶ بازیکن خود را نداشتم و محرومیت میثم تیموری هم تأثیر گذاشت باید بیشتر کار کنیم یکی از تیم‌هایی هستیم که خوب گل می‌زدیم اما امروز نیروهای تهاجمی ما نبودند و چمن هم تأثیر گذاشته بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مهاجم جذب می‌کنید یا خیر، گفت: ما در خط حمله مشکل نداریم مهاجمان ما خوب عمل کردند. اما برای نیم‌فصل دوم بررسی می‌کنیم اگر مشکلی بود اصلاح خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه پرسپولیس بازی را برد و آیا شما به قهرمانی امیدوارید یا خیر، گفت: ما از روز اول هم برای قهرمانی وارد مسابقات نشدیم دور از ذهن است که بگوییم مدعی قهرمانی هستیم اما تا اینجای کار خوب نتیجه گرفته‌ایم و دوم جدول هستیم. از سوی دیگر هزینه تیم ما قابل مقایسه با استقلال و پرسپولیس نیست. با این حال دوست داریم بالای جدول باشیم و برای آن تلاش می‌کنیم.

سرمربی پارس جنوبی در مورد اینکه به قضاوت داور متعرض بود، گفت: داور مسابقه قضاوت بدی نداشت اما در نیمه اول یک مقدار سوت‌های بی‌مورد زد اما نیمه دوم بهتر بود.

تارتار با با تشکر از هواداران تیمش گفت: هر وقت آنها را در ورزشگاه می‌بینیم باعث دلگرمی‌مان می‌شوند.

604

کد خبر: 878560

وب گردی

وب گردی