عباسی: شکلات تیم دیگر برای مرزبان شیرین‌تر بود!/ مرزبان کوچکتر از این حرف‌ها است که کسی با او درگیر شود.

مالک باشگاه مشکی‌پوشان از سرمربی پیشین این تیم گلایه کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمدرضا عباسی پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل پدیده گفت: بازیکنان ما مخصوصاً در نیمه اول عالی بازی کردند. صحنه پنالتی را ندیدم، اما در صحنه گل اول، گل بدی خوردیم. موقعیت‌هایی ایجاد کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. گاهی اوقات تیم سرپا حمله است اما حریف از ضدحملات به گل می‌رسد.

وی با بیان اینکه علی‌عسگر، آقایی و کیوان امرایی از همراهی مشکی‌پوشان در این مسابقه محروم بودند، در مورد فعالیت این باشگاه در تعطیلات نیم‌فصل گفت: هر خریدی داشته باشیم، باید از نیم‌فصل به بعد از آنها استفاده کنیم. در این مدت حتماً تیم را تقویت می‌کنیم. من در این بازی به تیم امیدوار بودم و حالا هم به تیم امیدوار شدم. تیم را تقویت خواهیم کرد و از این شرایط خارج خواهیم شد.

مالک باشگاه مشکی‌پوشان در مورد ادامه همکاری عنایتی به عنوان سرمربی این تیم تصریح کرد: هنوز زود است در این خصوص صحبت کنیم.

عباسی در مورد جدایی علیرضا مرزبان از مشکی‌پوشان و پیوستن به شهرداری ماهشهر و اینکه شایعه درگیری این مربی با علی عباسی صحت دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: آن شب سر یک سفره غذا خوردیم و مرزبان در تمرینات حاضر نشد. مرزبان کوچکتر از این حرف‌ها است که کسی با او درگیر شود.

وی در ادامه گلایه‌های خود از مرزبان گفت: او قرار بود مشکلات را حل و آنها را تبدیل به شکلات کند، اما انگار شکلات جای دیگر برای او شیرین‌تر بود. او از ما پول گرفت و با جای دیگر قرارداد بست. در این میان باشگاه ضرر کرد اما دیگر نمی‌توانیم از او شکایت کنیم.

604

کد خبر: 878562

وب گردی

وب گردی