درخشان: کسانی که باعث حذف نفت شدند چوب این کار خود را می‌خورند/ در فدراسیون نشسته‌اید اما از فوتبال سالم حرف نزنید

سرمربی تیم فوتبا ل نفت تهران گفت: می‌توانستیم برنده شویم . روحیه آنها بالاست و اینکه فرصتی ندادیم خوب است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حمید درخشان پس از تساوی تیمش مقابل تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: شرایط ما با آنها متفاوت است. ما با امکاناتت کم پایین و آنها با امکانات زیاد بالای جدول هستند. فرصت های زیادی داشتیم و می‌توانستیم برنده شویم. فرصتی هم به آنها ندادیم. روحیه آنها بالااست و اینکه فرصتی ندادیم خوب است و از بچه ها تشکر می‌کنم.

وی افزود: ما هنوز درگیر مشکلات هستیم مشکلات زیادی داریم و امیدوارم حل شود و بچه‌ها با تمرکز بیشتری به میدان بروند.

سرمربی نفت در مورد اینکه آیا برای ۳ امتیاز به میدان رفته بودید یا تساوی، گفت: ما می‌توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم و فوتبال ما تهاجمی بود کافی بود یکی از موقعیت‌هایمان به گل تبدیل شود. معمولاً وقتی با تیم‌های بالای جدول بازی می‌کنید نمی‌توانید ۱۰ موقعیت گل داشته باشید یکی دو فرصت بیشتر گیرتان نمی‌آید. اگر منوچهری در ضربه‌اش دقت می‌کرد می‌توانستیم برنده شویم.

درخشان تأکید کرد: اصلاً به تساوی فکر نمی‌کردیم چون اگر این طور بود بسته بازی می‌کردیم. در مجموع از بچه‌ها راضی هستیم همین که توانستیم از تیم بالای جدول یک امتیاز بگیریم قابل قبول است.

وی در مورد حذف نفت از لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمام امید بچه‌ها این بود که در آسیا بازی کنند از کسانی که در فدراسیون تلاش کردند نفت به آسیا نرود تشکر می‌کنم! خوب حق بچه‌ها را گرفتید این عدالت نیست و مطمئناً کسانی که باعث حذف نفت شدند چوب این کار خود را خواهند خورد.

درخشان در پایان خاطرنشان کرد: یک عده‌ جوان فصل گذشته برای قهرمانی تلاش کردند اما شما حق آنها را گرفتید و به دیگران دادید. در فدراسیون نشسته‌اید اما از فوتبال سالم حرف نزنید.

604

کد خبر: 878567

وب گردی

وب گردی