صنعت نفت یک - تراکتورسازی یک/ تساوی به نفع هیچ کدام!

بازی دو تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آخرین دیدار از هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت 16:45 امروز‌ (جمعه) در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد و با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.


صنعت نفت آبادان:
داود نوشی صوفیانی، حسین بغلانی، مرتضی اسدی، علی عبداله‌زاده، مسعود ابراهیم‌زاده، اگوستو سزار(دقیقه 88-محمد جواد کردونی)، مگنو باتیستا، محمد امین درویشی( 58 محمد زبیر نیک نفس)، حسین ساکی، کرار جاسم و لوسیانو پریرا
سرمربی: فراز کمالوند

تراکتورسازی:
فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، محمد مسلمی پور، محمد ایران پوریان، محمد نوری(1+90 امیر اسدزاده)، علی طاهران، محمد ابراهیمی، حامد حسینعلی زاده، محمدرضا آزادی و فرزاد حاتمی
سرمربی: یحیی گل محمدی

ورزشگاه تختی آبادان/ تعداد تماشاگر: کمتر از 5 هزار نفر
داور: حمید حاج ملک، کمک ها: علیرضا ایلدروم، محمدهاشمی نسب
کارت زرد: محمد نادری (66) و محمدرضا مهدی زاده (81) از تراکتورسازی

کارت قرمز:

شرح بازی:


نیمه اول بازی دو تیم نفت آبادان و تراکتورسازی بر خلاف تصورات یک بازی زیبا و پرحادثه نبود. دو تیم از همان ابتدای بازی با دوندگی زیاد در میانه زمین تا حدودی مانع از رسیدن حریف به دروازه شان شدند اما همین موضوع باعث شد که دو تیم که معمولا فوتبالی رو به جلو بازی می کنند نتوانند موقعیت خاصی را روی دروازه همدیگر خلق کنند. در نهایت بازی بدون برنده خاتمه یافت.

شرح گل:

صنعت نفت 0 - تراکتور یک(دقیقه 68 فرزاد حاتمی): تراکتور که تحت فشار قرار داشت در یک حمله از جناح راست توسط ایرانپوریان توپ را به شش قدم فرستاد، مدافع نفت با سر روی توپ اثر گذاشت اما توپ مقابل دروازه روی پای فرزاد حاتمی فرود آمد و او با یک ضربه محکم و روپا دروازه صنعت نفت را باز کرد.
صنعت نفت 1 - تراکتور یک(دقیقه 81 کرار جاسم): شیمبا روی یک توپ ارسالی در محوطه توسط مدافع تراکتور سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. کرار پشت این ضربه پنالتی ایستاد و آنرا در خلاف جهت فرزین گروسیان تبدیل به گل اول صنعت نفت کرد.

دقایق حساس:

دقیقه 13: شوت محکم شیمبا مهاجم برزیلی صنعت نفت با اختلاف کمی از کنار دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.
دقیقه24: کرار جاسم در محوطه جریمه تراکتورسازی صاحب موقعیت شد اما بعد از برخورد با مدافعان تراکتور در هجده قدم سرنگون شد اما داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت.
دقیقه 45+2: کرنر جاسم کرار با ضربه سر آگوستو سزار در چارچوب دروازه را دروازه بان تراکتورسازی به خوبی جمع کرد.
دقیقه 57: ضربه زمینی ساکی از گوشه از محوطه جریمه به تیر دروازه تراکتورسازی برخورد کرد و در برگشت شیمبا نتوانست دروازه تراکتو ر را باز کند.
دقیقه61: شوت شیمبا با فاصله کم از کنار دروازه تراکتورسازی بیرون رفت.
63: کرار جاسم در ادامه حملات صنعت نفت از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه تراکتور شوت زد اما گروسیان این توپ خطرناک را به کرنر فرستاد

بازنده بزرگ: یحیی گل محمدی

مرد میدان: کرار جاسم

604

کد خبر: 878588

وب گردی

وب گردی