کمالوند:‌هیچ قولی برای نیم‌فصل نمی‌دهم /اگر نمی‌توانند تیم صنعت نفت را واگذار کنند

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: در رابطه با نیم‌فصل هیچ قولی نمی‌دهم به دلیل اینکه روند ما در مورد مسائل مالی رو به افول است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال دو تیم نفت آبادان و تراکتورسازی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک یک تساوی به پایان رسید.

فراز کمالوند در پایان این دیدار اظهار داشت:‌ به هر صورت تیم تراکتورسازی بازیکنان جوان خوبی دارد و کسب یک امتیاز را به آنها تبریک می‌گویم. حداقل سه تا چهار گل صد در صد را نزدیم ضمن اینکه من نمی‌خواهم صحبت کنم به خاطر اینکه کمیته انضباطی جریمه می‌کند. 2 میلیون ما را جریمه کرده‌اند از 10 درصد قرارداد نگرفته‌اما جریمه دادیم کجای دنیا نباید در مورد قضاوت صحبت نکرد. من صحبت نمی‌کنم اما آقایان باید جوابگو باشد.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: در 4 هفته بازی با نفت یک پنالتی برای ما نگرفت دوباره همان داور را برای بازی ما گذاشتند و پنالتی نگرفت. آقای کمیته انضباطی ما صحبت نمی‌کنم مردم آبادان و مجموعه صنعت نفت آبادان منتظر صحبت شما هستند از آقای اصفهانیان می خواهم فیلم بازی را ببیند و اگر حق ما را خوردند یک کاری کند.

کمالوند در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد:‌ من خوشحالم مقابل تیمی بازی کردم که در آن شهر و تیم خاطرات خوبی دارند. من مدیون مردم و هواداران تراکتورسازی هستم اگر من در فوتبال مطرح شدم به لطف خدا و تیم، هوادار تراکتورسازی بود.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: نیم‌فصل رو به اتمام است. به چیزی که فکر می‌کردیم و قول داده بودیم رسیدیم در رابطه با نیم‌فصل هیچ قولی نمی‌دهم به دلیل اینکه روند ما در مورد مسائل مالی رو به افول است. می‌گویند بازیکن جدید بگیریم اما هنوز در مورد مسائل بازیکنان قدیمی کار نکرده‌اند. من به قولی که داده بودم عمل کردم اما باید قول‌ها دو طرفه باشد. من یک تعهدی داده بودم و آن تعهد انجام شد. آقای عیسی‌زاده را وسط انداخته‌اند او که نمی‌تواند اسکناس چاپ کند اگر علاقه‌مند به تیم‌داری صنعت نفت نیستند تیم را واگذار کنند اگر وزارت نفت می‌تواند کمک کند که کمک کند اگر نمی‌تواند صراحتا اعلام کند تیم را واگذار کند چون هستند که بتوانند این تیم را تحت پوشش بگیرند. تیم و بچه‌های ما زیر فشار هستند چند ماه است پول آنها را نداده‌اند ما به برج 9 رسیده‌ایم هنوز پول بچه‌ها را نداده‌اند این بازیکنان زن و بچه‌ دارند باید تکلیف آنها مشخص شود.

604

کد خبر: 878598

وب گردی

وب گردی