توضیحات سرپرست فرمانداری کرمان درباره خسارات زلزله امروز

سرپرست فرمانداری شهرستان کرمان با اشاره به اینکه ۱۲۴ واحد مسکونی در شهرستان کرمان خسارت دیدند گفت: در بخش چترود به ۱۰۰ واحد مسکونی در ۱۰ روستا خسارت وارد شده است.

به گزارش ایسکانیوز؛ علی بابایی امشب در جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران استان و شورای تامین استان کرمان اظهار داشت: جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان بلافاصله و در لحظات اولیه بعد از زلزله تشکیل و تقسیم کار انجام شد.

وی با اشاره به اینکه بازدید میدانی از روستاهای کانون زلزله در شهرستان کرمان انجام شد گفت: در مجموع 124 واحد مسکونی در شهرستان کرمان خسارت دیدند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کرمان با بیان اینکه در بخش شهداد سه واحد مسکونی تخریب شده است افزود: در بخش مرکزی کرمان نیز 5 روستا خسارت دیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در بخش چترود به 100 واحد مسکونی در 10 روستا خسارت وارد شده است خاطر‌نشان کرد: چادر و اقلام غذایی بین آسیب‌دیدگان توزیع شده است.

بابایی با بیان اینکه 63 قنات در سطح شهرستان کرمان ریزش کرده است گفت: تا فردا صبح گزارش کامل میزان خسارات به ستاد بحران استانداری کرمان ارسال می‌شود.

وی با اشاره به هجوم مردم در ساعات اولیه زلزله در جایگاه‌های سوخت شهر کرمان افزود: بلافاصله سه جایگاه در شهر کرمان برای خودروهای امدادی در نظر گرفته شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان کرمان با ارائه گزارشی از وضعیت زلزله در شهر کرمان تصریح کرد: در شهر کرمان سه مورد آسیب واحد مسکونی داشتیم که چادر به ساکنان آنها داده شد

کد خبر: 878640

وب گردی

وب گردی