آتش سوزی گسترده در محله مرتضی گرد/عملیات آتش نشانان تا یک ساعت دیگر به پایان می رسد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در انبار چوب در محله مرتضی گرد خبر داد و گفت: برآورد می شود عملیات آتش نشانان تا یک ساعت دیگر به پایان برسد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه گفت: صبح امروز یک مورد آتش سوزی گسترده انبار چوب در محله مرتضی گرد خیابان رویال اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: ساعت 7:27 صبح امروز به سامانه 125 آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد و به دنبال آن 4 ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب و خودروهای تجهیزات تنفسی و نیزوهای پشتیبانی از شهرداری تهران به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت:محل آتش سوزی یک انبار بزرگ چوب با وسعت حدود 700 متر مربع بود که مقدار زیادی تخته، الوار و پالت های بزرگ چوبی و دستگاه های مربوط به آن نگهداری می شد که ارتفاع آن به چندین متر می رسید.

وی اضافه کرد: دود حاصل از آتش سوزی از فواصل دور و چندین نقطه مختلف تهران قابل رویت بود، در مجاورت این انبار، انبارهای دیگری در همین راستا مشغول به فعالیت بودند که آتش در حال سرایت به این انبارها بود.

ملکی بیان کرد: آتش نشانان زمانی که به محل حادثه رسیدند به سرعت عملیات خود را آغاز کردند و موفق به کنترل شعله های سرکش آتش شدند.خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت در حال حاضر آتش کاملا خاموش شده است و نیروها مشغول لکه گیری هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه حجم چوب ها بسیار زیاد است، لازم است با استفاده از تجهیزاتی مانند لودر این تخته ها جا به جا شود و آتش های پنهان و نهفته در زیر الوار ها که معمولا دور از چشم است کاملا خاموش شود و ایمن سازی های لازم نیز صورت گیرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان تاکید کرد: برآورد می شود عملیات آتش نشانان تا یک ساعت دیگر به پایان برسد.

701

کد خبر: 878690

وب گردی

وب گردی