«تمارض» در سه قاره به نمایش گذاشته می‌شود

فیلم «تمارض» به کارگردانی عبد آبست در ادامه نمایش‌های بین المللی‌اش در سه جشنواره فیلم تفلیس، پراگ و بوستون به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، این فیلم ابتدا در هجدهمین جشنواره فیلم تفلیس که از ١٣ تا ١٩ آذر در کشور گرجستان برگزار می‌شود، به نمایش در‌می‌آید. «تمارض» در بخش افق‌های فستیوال تفلیس که مختص موفق‌ترین آثار سال ٢٠١٧ در عرصه بین‌الملل است در کنار فیلم‌های «The Shape Of Water» ساخته گیلرمو دل تورو محصول آمریکا و برنده شیر طلای ونیز «The Day After» به کارگردانی هونگ سانگ سو از کره جنوبی و «Radiance» ساخته نائومی کاواسه محصول ژاپن و فرانسه که هر دو در بخش مسابقه کن امسال حضور داشته‌اند، روی پرده خواهد رفت.

پس از آن در دی ماه ابتدا در هفتمین جشنواره فیلم‌های ایرانی پراگ جمهوری چک نمایش داده می‌شود و بعد به آمریکا رفته و در بیست و سومین جشنواره فیلم‌های ایرانی موزه هنرهای زیبای بوستون و بیست و دومین جشنواره فیلم‌های ایرانی واشنگتن دی سی به اکران درمی‌آید.

«تمارض» پیشتر نماینده سینمای ایران در جشنواره های برلین، تورنتو، شانگهای، ترانسیلوانیا و...بوده است. این فیلم هم اکنون در سینماهای "هنر و تجربه" در حال نمایش است و با اینکه بیش از پنجاه روز از اکرانش گذشته، همچنان با استقبال خوب مخاطبان روبرو است.

مریم شفیعی تهیه کنندگی و محمد اطبایی عرضه و پخش بین‌المللی این فیلم را بر عهده دارد.

«تمارض»محصول هیچ فیلم و اولین فیلم عبد آبست است.

503

کد خبر: 878810

وب گردی

وب گردی