تجلیل از دو عضو هیأت علمی واحد شهرکرد به عنوان پژوهشگران برتر

دو عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره و نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناوری چهارمحال و بختیاری به عنوان پژوهشگران برتر تجلیل شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد شهرکرد، دکتر بهزاد زمانی دهکردی معاون پژوهش و فناوری این واحد با اعلام این خبر گفت: دکتر عباس دوستی دکتری تخصصی ژنتیک و دانشیار و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد توانست رتبه برترین پژوهشگر استان چهارمحال و بختیاری را درگروه علوم پایه در سال 1396 بدست آورد.

دکتر زمانی دهکردی افزود: دکتر دوستی که دوره پسا دکتری خود را در دانشکده پزشکی دانشگاه میشیگان آمریکا گذرانده، تا نون بیش از 120 مقاله ISIو حدود 70 مقاله علمی پژوهشی در مجلات معتبر به چاپ رسانده است و هم اکنون تحقیقات خود را در زمینه واکسیناسیون و درمان سرطان انجام می دهد.

وی اظهار داشت: دکتر محمود بخشی نژاد دکترای اقتصاد و عضو هیأت علمی گروه حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هم با ارائه بیش از 35 مقاله در همایش های بین المللی، ملی و استانی، چاپ بیش از 12 مقاله در مجلات معتبر و چاپ سه کتاب درسی حسابداری جهت تدریس در دانشگاه ها موفق شد عنوان پژوهشگر برتر سال 1396 استان چهارمحال و بختیاری را به خود اختصاص دهد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در ادامه خاطر نشان کرد: هجدهمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناوری چهارمحال و بختیاری از ۵ آذرماه جاری و همزمان با هفته استانی پژوهش و فناوری، با محوریت دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان و دستگاه‌های اجرایی برپا شد که دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هم با ارائه دستاوردهای پژوهشی خود در این نمایشگاه شرکت کرد.

دکتر زمانی دهکردی تصریح کرد: 25 آذر امسال نیز به عنوان «روز پژوهش» نامگذاری شده و ۲۱ تا ۲۷ آذرماه، هفته ملی پژوهش و فناوری با شعار «پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی فناوری، زیربنای تولید و اشتغال» است.

کد خبر: 878882

وب گردی

وب گردی