حاجی بیگی: هدایتی نقشی در تمدید قرارداد برانکو ندارد/ به  احتمال زیاد محرومیت پرسپولیس لغو می شود/ذوب آهن درخواستی برای جذب نورالهی نکرده است

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مدارک مورد نیاز را به فیفا ارسال کرده ایم و منتظر جواب هستیم.با توجه به مدارک کاملی که فرستادیم به نظرم محرومیت پرسپولیس در نقل و انتقالات لغو خواهد شد.

محمد رضا حاجی بیگی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، گفت: در چند وقت گذشته با توجه به تمرینات منظمی که داشتیم بازیکنان بدون حاشیه مقابل ذوب آهن به میدان رفتند و موفق شدیم این تیم را شکست دهیم تا به قهرمانی در نیم فصل برسیم.

وی افزود: با برانکو صحبت های نهایی را انجام داده ایم و او با باشگاه به توفق رسیده است.ظرف چند روز آینده قرارداد سرمربی پرسپولیس تمدید خواهد شد و مشکلی برای حضور او در تیم برای فصل آینده نداریم.

حاجی بیگی با توجه به شایعات اخیر در مورد اینکه برانکو به خاطر هدایتی حاضر به تمدید قرارداد شده است ادامه داد: با توجه به عملکردی که برانکو در چند سال گذشته داشته وزارت ورزش و جوانان به دنبال جذب او است.هدایتی نقشی در حضور برانکو در پرسپولیس ندارد و تنها وزارت ورزش و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به همراه گرشاسبی با سرمربی تیم به توافق رسیدند.هرکسی هر ادعایی دارد دروغ بوده و باشگاه آن را رد می کند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از پرداخت پاداش به شاگردان برانکو خبر داد و در این مورد خاطرنشان کرد: طبق جدولی که داریم به بازیکنان پرسپولیس برای بازی خوبی که در دو هفته اخیر مسبقات لیک انجام داده اند پاداش خواهیم داد .

وی در پایان در خصوص پرونده محرومیت پرسپولیس در نقل و انتقالات اظهار داشت: مدارک مورد نیاز را به فیفا ارسال کرده ایم و منتظر جواب هستیم.با توجه به مدارک کاملی که فرستادیم به نظرم محرومیت پرسپولیس در نقل و انتقالات لغو خواهد شد.

حاجی بیگی با اشاره به حضور نورالهی در اردوی ذوب آهن و مذاکره با این تیم تاکید کرد: نورالهی با هیچ تیمی به صورت رسمی مذاکره نکرده و درخواستی برای جذب این بازیکن به دستمان نرسیده است.

600

کد خبر: 878894

وب گردی

وب گردی