کشف ۲۸۵ بطری انواع مشروبات الکلی از یک سوپر مارکت در مشهد

معاون اجتماعی دادگستری خراسان رضوی از کشف ۲۸۵ بطری انواع مشروبات الکلی خارجی در سوپر مارکتی در مشهد با گزارشات دیده‌بانان پیشگیری در مشهد خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز امیر مرتضوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی از کشف ۲۸۵ بطری انواع مشروبات الکلی خارجی در سوپر مارکتی در منطقه هاشمیه مشهد با گزارشات دیده‌بانان پیشگیری در مشهد خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: از طریق سامانه جامع اطلاعات مردمی قوه قضائیه (سجام) گزارشی با عنوان فروش بطری‌های مشروبات الکلی در سوپر مارکتی در محله هاشمیه مشهد به این معاونت ارسال شد که به جهت بررسی صحت و سقم موضوع، گزارش از سوی پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پیگیری شد.

این مقام قضایی بیان کرد: پس از اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی‌های انجام گرفته بین دیده بانان پیشگیری از وقوع جرم استان خراسان رضوی و پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشکیل تیمی مشترک در یک اقدام هماهنگ ۲۸۵ بطری انواع مشروبات الکلی خارجی از سوپر مارکت مذکور کشف و ضبط گردید و یک نفر در این رابطه بازداشت شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی در پایان خاطر نشان کرد: همشهریان می‌توانند با ثبت نام در سامانه sajam.adliran.ir بعنوان دیده بانان پیشگیری، جرایم، معضلات و آسیب‌های اجتماعی را به قوه قضائیه انعکاس دهند.

میزان

700

کد خبر: 878931

وب گردی

وب گردی