سالن های جدید سینما در سیاهکل و بروجرد ساخته می شود

مدیر عامل موسسه بهمن سبز از ساخت سالن جدید سینما در شهر سیاهکل و بروجرد خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، محمود کاظمی، درباره بازسازی سینما «ساحل» اصفهان، گفت: تخریب داخلی این سینما تمام شده و مشغول مراحل مقاوم سازی هستیم. چیزی که در این سینما برایمان مهم است، نمای آن است.

وی افزود: سینما «ساحل» که با 5 سالن و با امکانات ویژه راه‌اندازی خواهد شد، روبروی سی و سه پل قرار دارد. نمایی که ما برای این سینما طراحی کردیم گوشه چشمی به جغرافیا و آثار تاریخی این شهر و هویت اصیل آن دارد. معماری این سینما کاملا بومی است و امیدوارم شهرداری و سازمان میراث فرهنگی اصفهان با طرحی که برای نمای «ساحل» داده‌ایم موافقت کنند تا سینما «ساحل» نوروز 97 افتتاح شود.

مدیرعامل موسسه بهمن سبز ادامه داد: سینما «فلسطین» بروجرد هم تخریب داخلی شده. این سینما 800 صندلی ظرفیت دارد و پس از بازسازی یک سالن مدرن به جای این سینما در آن راه اندازی می‌شود. این روزها مشغول احداث زیرساخت‌های این بنا هستیم، بخش‌های تاسیساتی، ایمنی، بهداشتی و ... که باید در یک سینمای مدرن و مجهز، به شکلی علمی طراحی و اجرا شوند. این سینما اواخر بهمن ماه امسال افتتاح می‌شود.

کاظمی در بخش دیگری از سخنانش از ساخت یک سینما در سیاهکل خبر داد: در یک مجتمع تجاری و فرهنگی، سالنی 120 نفره وجود دارد که در مرحله اسکلت متوقف شده. قرار است این سینما با بودجه استانی و مشارکت بهمن سبز کامل، به روز و مجهز شود و به بهره‌برداری برسد.

مدیر عامل موسسه بهمن سبز ادامه داد: بازسازی سینما «قدس» تبریز هم انجام شده، اما مشغول رفع ایرادهایی در کار هستیم. با رفع نواقص این سینمای تک سالنی تا یک ماه آینده با دو سالن به بهره‌برداری می‌رسد و آغاز به کار می‌کند.

502

کد خبر: 879016

وب گردی

وب گردی