برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دبستان عباس وزان

چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دبستان عباس وزان در منطقه 4 تهران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دبستان عباس وزان در منطقه 4 تهران برگزار شد

مدیر دبستان عباس وزان درباره برگزاری این المپیاد ورزشی درون مدرسه ای گفت: از جمله اهداف نظام آموزش و پرورش کشور، تربیت نسلی شاداب و با نشاط می باشد که در کنار فراگیری علوم مختلف از سلامتی، تحرک و پویایی لازم برخوردار باشند.

خانم شکوه رحیمی افزود: دبستان دخترانه عباس وزان در راستای عملیاتی کردن اهداف سند بنیادین نظام آموزش و پرورش و براساس راهکارهای موجود در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای مبادرت کرد. در این طرح تمامی دانش‌آموزان علاقه‌مند به ورزش، در مسابقات درون کلاسی و درون مدرسه‌ای شرکت می‌کنند.

مدیر دبستان عباس وزان گفت: در مراسم افتتاحیه المپاد درون مدرسه ای جشن بسیار باشکوهی برگزار شد که در یاد دانش آموزان ماندگار شود، نواختن سرود جمهوری اسلامی به صورت زنده توسط گروه رزم نوازان، حمل مشعل و روشن کردن مشعل بازی ها، اهتزاز پرچم المپیاد ورزشی، خواندن سرود المپیاد ورزشی، اجرای حرکات ورزشی توسط دانش آموزان و تیم ملی دفاع شخصی ایران، قرائت سوگند نامه و اهدای جوایز به دانش آموزان ورزشکار دارای عنوان قهرمانی کشوری ز برنامه های این مراسم شاد و زیبا بود.

خانم زهرا ناصر جوی معلم ورزش دبستان نیز در باره برگزاری این المپیاد ورزشی گفت: این طرح به‌عنوان یک برنامه مکمل ورزشی با هدف افزایش میزان فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان و برای ایجاد فرصتی برای مشارکت گروهی و یادگیری مهارت‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

704

کد خبر: 879019

وب گردی

وب گردی