بسیج ولایتمدار، دشمن شناس و همیشه در صحنه است

رئیس عقیدتی سیاسی پادگان امام رضا (ع) مراغه گفت: بسیج اهل تقوا، ولایتمدار، دشمن شناس و همیشه در صحنه است.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس عقیدتی سیاسی گروه 11 مراغه، حجت الاسلام اللهیاری در آیین غبار روبی مزار شهدای مراغه به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج در طول سال های گذشته در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی پرچمدار بوده و پرچم اسلام را همواره در اهتزاز نگه داشته است. بسیج اهل تقوا، ولایتمدار، دشمن شناس و همیشه در صحنه است.

وی افزود: توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در قالب هجمه ها و نقشه های شوم از جمله ایجاد جریان های تکفیری و تروریستی در منطقه به واسطه وجود تفکر بسیج در بین ملت های منطقه، شکست خورده است.

حجت الاسلام اللهیاری تصریح کرد: گروه های تروریستی و تکفیری همچون داعش که با حمایت استکبار و پول های حکام جاهل منطقه شکل گرفته بود هم اکنون با مجاهدت و اتحاد امت اسلامی و وجود فرهنگ و تفکر بسیجی شکست خورده است.

وی افزود: شکست داعش نشان داد، نسخه ای که نظام سلطه و مزدوران منطقه ای آن برای ملت های منطقه پیچده بودند، چیزی جز اسلام آمریکایی و تکفیری و بهره گیری از آن برای ایجاد تفرقه و نیز ایجاد امنیت برای صهونیست ها در منطقه نیست.

رئیس عقیدتی سیاسی گروه 11 مراغه نزاجا گفت: ما با الگوگرفتن از تفکر بسیج در منطقه و افزایش اتحاد کشورهای اسلامی در برابر تجزیه عراق و سوریه ایستادیم و این ایستادگی برای شکست کامل نظام سلطه و صهیونیسم جهانی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به هجمه های دشمن برای ضربه زدن به آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی افزود: هوشیاری در برابر جریان نفاق و نفوذ و نیز عدم سازش با نظام سلطه موجب تعالی و پیشگیری از هرگونه تباهی و انحراف در جامعه اسلامی است.

در مراسم غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای مراغه جمعی از مسئولین، کارکنان گروه 11 و مردم مراغه با آرمان های شهدا و رهبری تجدید میثاق کردند.

704

کد خبر: 879025

وب گردی

وب گردی