سرقتی در مناطق زلزله زده دالاهو رخ نداده است

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در جریان زلزله اخیر هیچ سرقتی از محموله های امدادی و زلزله زدگان در شهرستان دالاهو رخ نداده است.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ "علیرضا مرزبانی" در بازدید از انتظامی شهرستان دالاهو، عنوان کرد: پس از وقوع زلزله اخیر در شهرستان دالاهو نیروی انتظامی همگام با سایر نهاده های برای امداد رسانی به زلزله زدگان دست به کار شد و نظم و امنیت را در منطقه برقرار کرد.

وی افزود: پلیس با افزایش گشت زنی، ایجاد پست های بازرسی موقت، فعال کردن منابع و مخبرین و اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی اجازه ندادن در سطح حوزه سرقتی انجام شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این ایام شاهد کاهش صد درصدی سرقت در سطح شهرستان دالاهو بودیم.

سرهنگ مرزبانی ادامه داد: نیروی انتظامی خودورهای حامل کمک های مردمی به نقاط حادثه دیده را همراهی می کرد تا محموله های امدادی به سلامت به دست حادثه دیده ها برسد.

وی اظهارداشت: با تمهیدات ویژه پلیس خوشبختانه تاکنون در جریان کار امدادرسانی و حمل کمک های ارسالی سرقت کلان و سازمان یافته ای رخ نداد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد: نیروی انتظامی همچنان با قدرت و هوشیاری کامل در کنار زلزله زدگان قرار دارد و خدمات لازم را به آنان ارائه می دهد.

دستگیری ۲ زورگیر در صحنه جرم

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری دو نفر زورگیر هنگام ارتکاب جرم خبر داد.

سرهنگ "حسین براری" در این رابطه گفت: ماموران یگان فوریت های پلیسی در زمان گشت زنی در محدوده چهار راه مدرس مشاهده کردند که سه نفر در حال زورگیری با یک عدد اسپری فلفلی از ۲ نفر از شهروندان هستند که بلافاصله ماموران جهت دستگیری زورگیران وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس ۲ نفر از زورگیران دستگیر و پس از تشکیل پروند تحویل مراجعه قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری دیگر متهم حاضر در صحنه جرم همچنان ادامه دارد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: پلیس با تمام توان با کسانی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت و امنیت عمومی را مختل کنند برخورد خواهد کرد.

سرهنگ براری با بیان اینکه نظم و امنیت به خوبی در سطح این شهرستان برقرار است، ادامه داد: در هر جامعه ای هنجار شکنانی وجود دارند که همواره به منظور برهم زدن نظم عمومی بر خلاف قانون عمل می کنند، با این حال ما به صورت شبانه روزی در تلاشیم تا فرصت را از این افراد صلب کنیم.

امنیت در منطقه زلزله زده کوزران و شهرستان های اطراف برقرار است

فرمانده انتظامی استان با اشاره به پس لرزه های شب گذشته در بخش کوزران و نگرانی مردم، گفت: پلیس بلافاصله با حضور سریع در این منطقه و شهرستان های اطراف، نظم امنیت لازم را برقرار کرد.

سردار "منوچهر امان اللهی" افزود: پس از وقوع پس لرزه های شب گذشته در برخی از مناطق استان کرمانشاه از جمله کوزران نیروی انتظامی بلافاصله تمهیدات ویژه در زمینه نظم و امنیت را در نظر گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پس لرزه های جمعه شب بسیاری از مردم کوزران، کرمانشاه، جوانرود و روانسر شب را در خیابان ها، پارک و فضاهای باز گذراندند، از این رو پلیس با اجرای تمهیدات ویژه در کنار آنان بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: با ایجاد امنیت مطلوب و برقرای نظم هیچ مشکلی در نقاطی که با پس لرزه روبرو شدند، ایجاد نشد.

سردار امان اللهی افزود: پلیس همچنین روان سازی ترافیک در خیابان ها و محورهای مواصلاتی نقاط یاد شده را در دستور کار دارد و تردد خودروها بصورت روان در جریان است.

وی گفت: نیروی انتظامی همچنان در آماده باش به سر می برد و آماده است تا در صورت نیاز به مناطق مورد نظر نیرو اعزام کند.

901

کد خبر: 879030

وب گردی

وب گردی