به رضایت رهبری معظم انقلاب از نیروی دریایی افتخار می‌کنیم

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: مقام معظم رهبری از عملکرد نیروی دریایی ارتش رضایت دارد.

به گزارش ایسکانیوز، امیر دریادار حبیب‌الله سیّاری در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان جدید منطقه یکم امامت نداجا و فرمانده قرارگاه مقدم جنوب اظهار کرد: کشور اسلامی ما با وحدت مثال‌زدنی بین شیعه و سنی به این حد بالای آرامش و امنیت دست یافته است و امیدواریم با بصیرت هر چه بیشتر مردم و مسئولان این وحدت بین مذاهب اسلامی هر روز بیشتر شود.

وی در ادامه به ۷ آذر روز نیروی دریایی و دیدار با مقام معظم رهبری(مدظله) اشاره کرد و افزود: در این دیدار رهبر انقلاب تأکید فرمودند که باید قدر این روز را بدانیم چرا که روز افتخار و حماسه آفرینی است.

وی گفت: افتخار همه ما در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران این است که عملکرد ما باعث رضایت فرمانده معظم کل قوا است.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه آفرینی‌های نیروی دریایی در دفاع مقدس افزود: از مقاومت ۳۴ روزه تکاوران نیروی دریایی در روزهای آغازین جنگ در خرمشهر تا عملیات مروارید و ضربه سهمگین به نیروی دریایی ارتش بعث عراق و پس از آن سیادت کامل دریایی در خلیج فارس و اسکورت کشتی‌های تجاری در زمان پر التهاب جنگ، همه و همه نشانه ولایی بودن، تخصص و کارآمدی نیروی دریایی ارتش است.

کد خبر: 879100

وب گردی

وب گردی