شهردار گرگان دوشنبه هفته جاری انتخاب می شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در جلسه غیرعلنی شورای شهر گرگان، تصمیم نهایی برای انتخاب شهردار به روز دوشنبه موکول شد.

به گزارش ایسکانیوز، حسین ربیعی، شامگاه شنبه، در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: اعضای شورا بعد از رد صلاحیت سیدمحمد علی ثابت قدم توسط وزارت کشور، کاندیدای خود را به شورای شهر گرگان معرفی کردند.

وی ادامه داد: هشت نفر برای تصدی شهرداری گرگان انتخاب شدند و تصمیم بر این بود که در ابتدای این جلسه که غیرعلنی برگزار شد، چهار نفر از آن ها برای مرحله بعد انتخاب شوند.

ربیعی گفت: با توجه به این که برخی از کاندیداها درخواست رسمی و برنامه های خود را به شورا ارائه نداده بودند، انتخاب کاندیدای نهایی به روز دوشنبه (۱۳ آذر) موکول شود.

سخنگوی شورای شهر گرگان بیان کرد: اگر فردی تا این روز مقرر درخواست رسمی را برای تصدی شهرداری ارائه ندهد به منزله انصراف وی تلقی می شود.

لازم به ذکر است که شنیدها حاکی است که گزینه های پیشنهادی اعضاء برای تصدی شهرداری گرگان به شرح زیر است: مجتبی جمالی، فرماندار فعلی کردکوی، محمد حمیدی، مدیر کل امور شهری استانداری، محمد علی طبرسا، یکی از چهار نفر پایانی دور قبل شورا، عبدالرضا دادبود، معاون سابق امور عمرانی استانداری، محمد ابراهیم جرجانی، عضو فعلی شورای شهر، حسینقلی صادقلو، شهردار سابق، ملکی، از شهرداران مناطق تهران و افسری، معاون بازرگانی سابق تامین اجتماعی کشور.

گفتنی است پس از برکناری حسین صادقلو شهردار سابق گرگان، محمدعلی ثابت قدم توسط شورای شهر انتخاب و به وزارت کشور معرفی شد ولی موفق به دریافت تاییدیه این وزارت خانه نشد.

901

کد خبر: 879259

وب گردی

وب گردی