گروه همخوانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، "پرافتخارترین گروه همخوانی" دانشجویی کشور شناخته شد

گروه "همخوانی فاطر" دانشگاه علوم پزشکی تبریز با کسب چهارمین عنوان ممتاز خود در دو سال گذشته، به‌عنوان پرافتخارترین گروه همخوانی دانشجویی کشور شناخته شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مفدا تبریز، در جریان سی و دومین مسابقات ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور، گروه همخوانی فاطر دانشگاه علوم پزشکی‌ عنوان نخست این رقابت ها را کسب کرد و با کسب رتبه برای بار چهارم در دوسال گذشته، بعنوان موفق ترین گروه همخوانی دانشجویی کشور شناخته شد .

این گروه از بدو تاسیس در سال ۹۵ ، در همه مسابقاتی که حضور یافته ، حائز مقام گردیده است که عناوینی از جمله رتبه دوم مسابقات قرآنی وزارت بهداشت و رتبه سوم مسابقات ملی قرآنی در سال ۹۵ و کسب رتبه دوم مسابقات قرآنی وزارت بهداشت در مسابقات امسال اشاره نمود .

"حمید راستی" سرپرست گروه همخوانی فاطر دانشگاه علوم پزشکی تبریز ، جوایز گروه برتر رقابت های ملی قرآن و عترت کشور را از دست مسولین وزارت بهداشت دریافت نمود .

وی پس از کسب عنوان موفق ترین گروه همخوانی دانشجویی‌کشور، در مصاحبه با مفدا تبریز گفت: تمرین مستمر و شبانه روزی رمز کسب این مقام بوده و همدل بودن اعضا هم نقش تاثیرگذاری در فعالیت های گروهی دارد .

کد خبر: 879273

وب گردی

وب گردی