فروش بی سابقه کتابفروشان با آغاز «پاییزه کتاب»

مدیر انتشارات بیدگل ضمن توصیه به کتابفروشان برای شرکت در طرح «پاییزه کتاب»، از میزان فروش بی سابقه کتاب در این مراکز خبر داد.

عماد شاطریان در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز اظهار کرد: معتقدم طرح «پاییزه کتاب» جزو بهترین طرح هایی محسوب می شود که تاکنون در حوزه کتاب و کتابخوانی اجرا شده است.

وی ادامه داد: سال جاری کتابفروشان مراکز استان ها در بازه زمانی بیستم تا بیست و پنجم آذرماه به معنای واقعی تغییر در میزان فروش را احساس می کنند؛ آنها اذعان می دارند که با آغاز «پاییزه کتاب» میزان فروش شان بی سابقه بوده است.

مدیر انتشارات بیدگل با بیان این که برگزاری مستمر این طرح در سال های آینده ضرورت دارد، افزود: میزان استقبال از این طرح به حدی زیاد بود که مشتری به محض مطلع شدن از وجود چنین طرحی داخل کتابفروشی، به جای دو جلد کتاب 5 جلد و گاهی 6 جلد کتاب خریداری می کند.

شاطریان ضمن توصیه به کتابفروشان سراسر کشور برای شرکت در طرح «پاییزه کتاب» گفت: پیشنهاد می کنم این طرح و طرح های مانند آن در ماه هایی از سال که فروش کتاب در کتابفروشی ها ناچیز است، اجرا شوند؛ به طور مثال «تابستانه کتاب» بهتر است در مردادماه و «عیدانه کتاب» در دی ماه برگزار شوند تا اندکی از رکود کتابفروشی ها در این ایام بکاهد.

502

کد خبر: 879431

وب گردی

وب گردی