تمرینات جمی ها پشت درهای بسته/ احتمال رایگان برگزار شدن مسابقه

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت:در حال رایزنی برای رایگان برگزار کردن این مسابقه در شهر جم هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، در آستانه دیدار پارس جنوبی جم و مشکی پوشان مشهد، تمرینات تیم فوتبال پارس جنوبی در جم پشت در های بسته ورزشگاه تختی و بدون حضور خبرنگاران و هواداران برگزار خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعلام کرده با نظر مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی، تمرینات این تیم دو روز مانده به دیدار هفته پایانی نیم فصل اول در برابر مشکی پوشان پشت د های بسته و بدون حضور هواداران و خبرنگاران برگزار می شود.
سید علی موسوی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اعلام کرد: در حال رایزنی برای رایگان برگزار کردن این مسابقه در شهر جم هستیم.

رئیس کانون هواداران پارس جنوبی با بیان اینکه تیم پارس جنوبی در شهر جم هواداران بی شماری دارد تصریح کرد: در نیم فصل اول هواداران جمی جز بهترین هواداران فوتبال ایران بودند و هیچگاه به تیم هایی که به جم می آمدند توهین و بی احترامی نمی کنند بلکه در طول 90 دقیقه ی مسابقه یکصدا به تشویق تیم خود می پردازند.

وی ادامه داد: در بازی با استقلال تهران و پرسپولیس در شهر جم که حاشیه هایی را به همراه داشت همه دیدند که هواداران پارس جنوبی حتی یک اشیاء هم به سمت زمین مسابقه پرتاب نکردند ولی هواداران استقلال و پرسپولیس با پرتاب اشیاه و... حاشیه ساز شدند.

موسوی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا دیدار پایانی پارس جنوبی در نیم فصل اول را برای هواداران رایگان کنیم گفت: به احتمال قوی این دیدار رایگان برگزار خواهد شد و ما رایزنی و پیگیری آن با باشگاه و هیات فوتبال جم انجام داده ایم.

602

کد خبر: 879500

وب گردی

وب گردی