کسی که روحیه بسیجی داشته باشد نمی‌تواند اختلاس و خیانت کند

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه اگر بسیجی‌ها حاکم بر امور اداری کشور باشند شاهد مشکلات کم‌تری خواهیم بود گفت: کسی که روحیه بسیجی داشته باشد نمی‌تواند اختلاس و خیانت کند یا کار دیگران را راه نیاندازد.

به گزارش ایسکانیوز، اسماعیل جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور در «گردهمایی سراسری فرماندهان پایگاه بسیج استانداری‌ها و سازمان‌های تابعه سراسر کشور» که صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: بهترین تعبیر درباره بسیج، همان است که امام خمینی رحمةالله علیه فرمودند؛ بسیج لشکر مخلص خداست.

جبارزاده ادامه داد: اگر روحیه‌ کار برای خدا نبود در جنگ تحمیلی با ارتش بعثی که همه دنیا به آن کمک می‌کردند، امکانات خاصی برای دفاع نداشتیم.

وی با بیان اینکه آنچه از روزهای اول دفاع مقدس در دل رزمنده ها وجود داشت، کار برای خدا بود تصریح کرد: امروز هم درگیری با زورگویان عالم ادامه دارد ولی خاکریز و قالب درگیری فرق کرده است.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: رمزی که در دفاع مقدس ما را پیروز کرد و امروز نیز در جنگ نرم و اقتصادی و جنگ فرهنگی که درگیر آن هستیم، ما را پیروز خواهد کرد همان «روحیه جهادی» است.

جبارزاده با بیان اینکه «اسطوره» کسی است که نمی‌توان به آن دست یافت اظهار داشت: این در حالی است که باکری و خرازی در بین ما زندگی کردند. امروز هم سردار سلیمانی و دیگران هستند.

وی با بیان اینکه هرکس اسم خودش را بسیجی بگذارد باید خود را متخلق به اخلاق بسیجی کند خطاب به فرماندهان پایگاه بسیج استانداری‌ها و سازمان‌های تابعه گفت: با اخلاق خوب خودتان در شهرها، کاری کنید که الگو باشید.

جبارزاده ادامه داد: امروز خاکریز، توپ و تانک نیست اما شرایط سخت تر از گذشته است و فائق آمدن بر مشکلات بدون روحیه بسیجی ممکن نیست.

وی با بیان اینکه اگر بسیجی‌ها حاکم بر امور اداری کشور باشند شاهد مشکلات کم‌تری خواهیم بود تصریح کرد: هر کس روحیه بسیجی داشته باشد نمی‌تواند اختلاس و خیانت کند یا کار دیگران را راه نیاندازد.

وی با اشاره به حوادث طبیعی چون زلزله، پیشنهاد کرد که پایگاه‌های مقاومت استانداری‌ها، ارتباط تنگاتنگی با ستادهای مدیریت بحران استان‌ها داشته باشند و به عنوان گروه‌های ضربت ستاد مدیریت بحران عمل کنند.

کد خبر: 879517

وب گردی

وب گردی