مناسب‌سازی معابر اصفهان نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است

رئیس شورای شهر اصفهان با تاکید بر اینکه شهرداری در ساخت و سازها نسبت به مناسب‌سازی معابر و ساختمان‌ها برای معلولان توجه کند، گفت: این مهم با همکاری‌ سایر دستگاه ها محقق می شود.

به گزارش ایسکانیوز، فتح‌الله معین پیش از ظهر یکشنبه در چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن بزرگداشت روز معلول و تبریک این روز به این قشر با اشاره به اینکه معلولان با وجود عدم توانایی در برخی بخش‌ها دارای استعدادهای زیادی هستند، اظهار داشت: معلولان منشاء خدمات بسیاری هستند اما باید زیرساخت های لازم برای فعایت آنها فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت شهری موظف است در تمامی ابعاد شرایط زندگی با کیفیت را برای معلولان فراهم سازد، ابراز داشت: بخش زیادی از جوامع انسانی را در دنیا معلولان تشکیل می‌دهند و این افراد منشاء بسیاری از اقدامات تحقیقاتی و مایه خیر و برکت بوده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه عوامل ژنتیکی و بیرونی در ایجاد معلولیت‌ها تاثیرگذار هستند، اضافه کرد: پیشگیری از معلولیت‌ها امری ضروری و این در حالی است که نباید نسبت به نیازهای این قشر در جامعه بی توجه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری باید در حوزه ساخت و ساز نسبت به مناسب‌سازی معابر و ساختمان‌‌ها برای تردد معلولان توجه داشته باشد، اضافه کرد: این مهم در صورتی محقق می‌شود که شاهد همکاری‌های سایر دستگاه‌ها باشیم.

901

کد خبر: 879534

وب گردی

وب گردی