270 پس لرزه در کرمان/ تصمیم برای استقرار کانکس وجود ندارد

معاون امور عمرانی استاندار کرمان با بیان اینکه حدود 270 پس لرزه بعد از زلزله روز جمعه به وقوع پیوسته است گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده چادر به میزان لازم در اختیار مردم قرار گرفته است و در حال حاضر تصمیم بر استقرار کانکس وجود ندارد .

سید مصطفی آیت الهی موسوی معاون امور عمرانی استاندار کرمان درباره اخرین وضعیت اسکان موقت زلزله زدگان در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: اسکان موقت به زلزله‌زدگان در همان شب اول انجام شد و در حال حاضر نیز هر آنچه مورد نیاز باشد در اختیارشان قرار داده شده است.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده چادر به میزان لازم در اختیار مردم قرار گرفته است و در حال حاضر تصمیم بر استقرار کانکس وجود ندارد .

موسوی در ادامه خاطر نشان کرد: بعد از وقوع زلزله قنوات آب ریزشی داشتند که موجب گل آلودگی آب شده و با پیگیری‌های انجام شده جهاد کشاورزی در حال انجام لایروبی هستند. در حال حاضر گل آلودگی آب وجود ندارد و اکنون فقط لایروبی در حال انجام است.

معاون عمرانی استاندار کرمان خاطر نشان کرد: در حال حاضر پس لرزه‌ها با مقیاس 3 تا 4 ریشتر در حال وقوع است که حدود 270 پس لرزه به وقوع پیوسته است.

به گزارش ایسکانیوز، بعد از وقوع زلزله در استان کرمان اسکان موقت 990 نفر از مردم آسیب‌دیده تا صبح امروز انجام شده است و تاکنون 198 چادر انفرادی به خانواده‌های ساکن در منطقه زلزله‌زده در بخش کوهساران توزیع شده است. اردوگاه‌های اسکان موقت مردم در منطقه زلزله‌زده بخش کوهساران راور همچنان دایر است و با توجه به افزایش پس‌لرزه‌های زلزله در منطقه هجدک و نگرانی مردم کار توزیع چادر انفرادی به مردم از روز گذشته انجام شده است.

خبرنگار : ندا فراهانی

کد خبر: 879598

وب گردی

وب گردی