تصمیمات عجولانه آزمون استخدامی نفت  تعادل روحی جامعه را با دست‌انداز مواجه می کند/ مسئولان باید پاسخگو باشند

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آزمون استخدامی وزارت نفت گفت: تصمیمات این چنینی که با مشورت و خرد ورزی جمعی صورت نگرفته و بیشتر عجولانه به نظر می رسد ممکن است مسیر تعادل روحی در جامعه را با دست انداز روبه رو  کند.

غلامرضا شرفی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، در خصوص آزمون استخدامی وزارت نفت اظهار کرد: شرایط این آزمون یک شرایط همگانی نیست و متاسفانه با شرایطی که اقصی نقاط کشور دارد در خصوص بهره مندی علمی و بار علمی و برخورداری از زمینه هایی که می توانند افراد را توانمند کند در تصاحب این مدارج و رتبه های علمی معقول نیست.

او تصریح کرد: موضوعاتی که در این آزمون لحاظ شده بسیار بسیار کذایی است و در هیچ یک از ابعاد زمین جای نمی گیرد لذا لازم است در این خصوص تجدید نظری صورت گیرد و موضوع متناسب با شرایط روز کشور باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات این چنینی با مشورت و خرد ورزی جمعی و معقول صورت نگرفته و بیشتر عجولانه به نظر می رسد ممکن است مسیر تعادل روحی در جامعه را با دست انداز روبه رو کند.

شرفی افزود: متاسفانه برگزاری آزمون کار اول کشور نیست در این کشور آزمون های بسیاری انجام شده است چطور یک شبه در جراید و سایت ها و روزنامه ها منعکس می شود که این شرایط کلا شرایط ماورای طبیعه است و تعیین رتبه های بالا و سایر موضوعات این چنینی را در فضای مجازی و سایت ها منتشر می کنند با چنین اتفاقی پس بقیه افراد تحصیلکرده چه کار باید بکنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص تعطیلی دانشگاه صنعت نفت آبادان گفت: یک اقدام غیرقابل دفاع است و انتظار داریم همان‌طور که برای مناطق محروم سهمیه‌ای را برای ورود به دانشگاه در نظر می‌گیرند برای استخدام فارغ‌التحصیلان دانشگاه نیز شرایطی را فراهم کنند.

او تصریح کرد: انتظار ما از مسئولان دولتی این است که هرچه سریع‌تر این موضوع را در اولویت قرار داده و مشکل ایجادشده را برطرف کنند و بی‌توجه به این موضوعات نباشند.

402

کد خبر: 879600

وب گردی

وب گردی