تحقق مطالبات دانشجویی در راس امور دانشگاه‌ها قرار بگیرد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: تحقق مطالبات دانشجویی در راس امور دانشگاه‌ها قرار بگیرد.

به گزارش ایسکانیوز، ناصر نصیری ظهر امروز در نشست اعضای انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی و انجمن اسلامی امید دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت:در طول چندین سال اخیر تحقق مطالبات دانشجویی مورد توجه قرار گرفته و همه تشکل‌ها فعالیت خوبی در زمینه‌های مختلف دارند هر چند دغدغه‌هایی هم در ارتباط با فعالیت سیاسی در بین دانشجویان وجود دارد که قابل حل است.

وی با اشاره به این که تشکل‌های دانشجویی می‌توانند با تعامل یکدیگر فعالیت آزادانه‌ای داشته باشند افزود: نباید محدودیتی برای فعالیت دانشجویان ایجاد شود چرا که تمامی روسای دانشگاه‌ها در این مورد توجیه هستند و نباید فضای دانشگاه فضای امنیتی شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع نیاز است که تحقق مطالبات دانشجویی در راس کارهای دانشگاه‌ها قرار بگیرد تا بتوانیم از این طریق با حل مشکلات پیش‌روی آن‌ها شاهد جلب رضایت و برطرف شدن مطالبات و خواسته‌های آنان باشیم و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

نصیری اظهار کرد: امیدواریم برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه مسئولان و دستگاه‌های مربوطه با ما نهایت و همکاری را داشته باشند تا بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود جامه عمل پوشانده و از این طریق مشکلات پیش رو را برطرف کنیم چرا که دانشجویان با تولید علمی می‌توانند در تعیین سرنوشت مملکت بسیار تاثیرگذار باشند.

وی تصریح کرد: دانشجویان در طول سال‌های مختلف رسالت خود را نشان دادند و توانسته‌اند بسیار موفق عمل کنند که به همین دلیل نیاز نیست فضای دانشگاه‌ها امنیتی شود بلکه باید تشکل‌های دانشجویی تعاملات همه‌جانبه‌ای با هم داشته باشند و در این زمینه هیچ محدودیتی وجود نداشته باشد.

منبع: تسنیم

902/900

کد خبر: 879623

وب گردی

وب گردی