رضا کیانیان: بهتر است دیدمان نسبت به معلولان را عوض کنیم

بازیگر سینما گفت: معلولان جامعه تنها از نظر جسمی معلول هستند و هیچ تفاوتی با افراد دیگر ندارند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، مراسم جشن گلریزان هرسال با هدف ساخت مدرسه تخصصی هنر امروز در برج میلاد ، با اجرای صمیمانه و قدرتمند مجری صداو سیما و سعید حق بین و برادرش محمد و با حضور هنرمندان و پیشکسوتانی مانند داوود کیانیان ، رضا کیانیان ، محمود پاک نیت، مهوش صبر کن، دکتر مجید امرایی ، دکتر کاوه مقدم و... مسئولان و خیران کشوری برگزار می شود.

موسسه خیریه توانمندسازی بچه های باران ( گروه تئاتر معلولان جسمی حرکتی مشهد ) متولی و برگزار کننده این مراسم با شکوه و زیبا است.

مهندس محسن اسماعیلی رئیس هیات مدیره این موسسه، اظهار کرد: بچه های باران امام رضا (ع)را باید با حرکت های بزرگ فرهنگی به یاران آقا علی بن موسی الرضا یاد کرد چرا که تک تک آنها با حرکات فوق العاده خود نمادی از یک انسان بزرگ در شهر مشهد و سفیرتوانمدی در جایگاه مهمانان هستند‌.

در ادامه مراسم حمید کیانیان برای خیر مقدم از مهمان برنامه و مشکلات معلولین کشور و پیشرفت فیزیکی معلولان هنرمند بچه های باران از طریق تئاتر درمانی و فعالیت های جسمانی که برگرفته شده از این هنر است، تاکید کرد: مسئولان کشور در ساخت اولین مدرسه تخصصی هنر ویژه معلولین ، حمایت صمیمانه خودرا جهت تکمیل این امر خطیر دریغ نکردند.

کیانیان از خیرین کشوری مدرسه ساز ، جامعه یاوری فرهنگی تهران ،که در ساخت مدارس زیادی به کمک آمدند، قدردانی کرد و گفت: این جمعیت در ساخت این مدرسه که با دیگر مدارس هیچ فرقی ندارد و حتما هم کاربردی خواهد بود و نتایج آن تا اینجا رشد کرده است و در آینده رشد بیشتری خواهد کرد، همکاری های ویژه ای داشته اند.

** بهتر است دیدمان نسبت به معلولان را عوض کنیم


رضا کیانیان مشاور هنری بارانی ها، با اشاره به مشکلات فرزندان معلول اظهار کرد: معلولین با ما هیچ تفاوتی ندارند، آنها از لحاظ جسمی معلول هستند و ما که فکر می کنیم سالم هستیم، به لحاظ فکری معلولیت داریم بنابراین بهتر است فکر و نگرش خود نسبت به این افراد که توانمندی بیشتری از ما دارند را عوض کنیم تا مسائل و مشکلات عدیده ای که برای این افراد وجود دارد، حل شود.

مهوش صبر کن بازیگر تلویزیون و همسر محمود پاک نیت که برای اولین بار با بچه های معلولین تئاتر باران مواجه می شد،گفت: تبلیغات این جشن بسیار کم بوده چرا که تا کنون من از این موضوع مطلع نبودم. امروز به شما قول میدهم تا از هر راهی که بتوانم و از دستم بربیاد، شما را به دیگران معرفی می کنم.

در پایان این مراسم باشکوه گروه بچه های باران بااجرای موسیقی اصیل و فوق العاده و یک تئاتر طنز و کمیک به کار خود با مدیریت اجرایی سمیرا صالح زاده پایان داد.

503

کد خبر: 879628

وب گردی

وب گردی