مرتضی‌زاده: گاز کاملا ما را آنالیز کرده بود/دور برگشت رقابت‌ها جذابتر می‌شود

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان گفت: گاز تهران برای بازی با ما کاملا آماده بود و آنها ما را به خوبی آنالیز کرده بودند.

به گزارش ایسکانیوز، زهرا مرتضی‌زاده درباره دو بازی انجام شده در سوپرلیگ بسکتبال بانوان گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و تمرینات نیز با همان کیفیت گذشته انجام شد اما در دیدار با گاز تهران در یک بازی نزدیک باختیم. ما در دفاع خوب بودیم اما در حمله ضعف‌هایی داشتیم. اکثر توپ‌ها تبدیل به امتیاز نمی‌شد و همین موضوع روی روح و روان بازیکنان تاثیر گذاشته بود.

وی افزود: بازیکنان برای این باخت ناراحت بودند به همین دلیل سعی کردیم با آنها صحبت کرده تا برای بازی دوم آماده شوند. خوشبختانه توانستیم در نخستین بازی دور برگشت به پیروزی برسیم. الان هم خودمان را برای 2 بازی سخت در کرمان آماده می‌کنیم؛ یک بازی سخت مقابل بهمن و یک بازی مقابل گاز داریم. از طرفی آب و هوای کرمان از نظر خشکی با جنوب ناسازگار است.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان درباره تیم گاز، اظهار داشت: گاز بسیار آماده بود و مشخص بود بازیکنان ما را آنالیز کرده‌اند. در دفاع بسیار قدرتمند بودند. بازی پایاپای بود. من از هم از این نظارت ریزبینانه خوشحال بودم، این برای ما خوب است تا خودمان را بالا بکشیم. ما فیلمی از گاز در آبادان نداشتیم و تنها فیلم ما از این تیم در تهران بود اما گاز بازی به بازی بهتر می‌شود. دور برگشت شرایط این طور نخواهد بود. فکر می‌کنم رقابت‌ها نزدیک و بازی‌ها جذابتر شود.

مرتضی‌زاده در پاسخ به این سوال که برنامه‌ای برای جذب بازیکن دارید یا خیر، گفت: ما نیروهای خوبی داریم، اگر لازم باشد در پلی‌آف بازیکن می‌گیریم در غیر این صورت نیازی نیست.

601

کد خبر: 879636

وب گردی

وب گردی