برپایی پایگاه های ارائه مشاوره و خدمات سلامت به افراد دارای معلولیت در منطقه 13

با توجه به نامگذاری 12 آذر ماه به عنوان روز معلول ، ویژه برنامه های مختلفی توسط شهرداری منطقه 13 با  شعار"حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، اقدامی فراگیر برای تحقق جامعه پایدار و پذیرا برای همه" از تاریخ 12 الی 19 آذر ماه سال جاری تدارک و پیش بینی شده است.

یه گزارش ایسکانیوز مرتضی رحمان زاده، شهردارمنطقه به بازدید از منازل، مدارس و مراکز نگهداری افراد دارای معلولیت اشاره کرد و گفت : با احصا مسائل و مشکلات توسط مدیران اجرائی ، رسیدگی به آنها در دستور کار قرار می گیرد.

به گفته وی پایگاه های ارائه مشاوره و خدمات سلامت به افراد دارای معلولیت در سیزده سرای محله منطقه برپا می شود.

شهردارمنطقه اظهار داشت: نمایشگاهی نیز به مناسبت هفته ملی معلول در منطقه برپا می شود که در قالب آن دستاوردها و توانمندی های افراد دارای معلولیت ارائه می شود.

وی برگزاری نشست با دبیران کانون های معلولان محلات و تقدیر از آنان ،برگزاری مراسم گردهمایی اعضای کانونهای معلولان و اجرای برنامه های متنوع در سطح منطقه، تقدیر از خانواده های دارای فرزند معلول نخبه در سطح منطقه ، برگزاری همایش و کلاس های آموزشی مرتبط با معلولیت ،برگزاری مسابقه های مختلف ورزشی، فرهنگی وبرگزاری تورهای تفریحی- زیارتی و آموزشی از دیگرویژه برنامه های اجرایی منطقه 13 برشمرد که به مناسبت هفته ملی معلولان از تاریخ 12 الی 19 آذر ماه سال جاری در این منطقه اجرایی می شود.

700

کد خبر: 879688

وب گردی

وب گردی