افتتاحیه مجتمع خدمات بهزیستی طلوع مهر وپایگاه توانبخشی مبتنی بر جامعه ( CBR)  ملارد در هفته معلولان

همزمان با گرامیداشت هفته معلولان مراسم افتتاحیه مجتمع  خدمات بهزیستی طلوع مهر با حضور معصومه بیات  ،رئیس اداره اجتماعی فرما نداری ومرتضی قربا نی ، رئیس اداره بهزیستی برگزار شد .

به گزارش ایسکانیوز مرتضی قربانی در خصوص افتتاح مجتمع خدمات بهزیستی طلوع مهر گفت : این مجتمع اولین مجتمع خدمات بهزیستی در شهرستان ملارد است که دارای 5 نفر پرسنل است.

وی ادامه داد:خدمات ارائه شده توسط این مجتمع عبارتند از : سنجش بینایی ، واگذاری پرونده پایگاه (CBR)شهر وروستایی بهزیستی شهرستان ملارد ، برگزاری دوره های آموزشی هنری به مددجویان ، برگزاری جلسات با تسهیلگران روستایی ، تفاهم نامه با بهزیستی در خصوص اجرای طرح توانبخشی وبرگزاری مراسم ، و..... از جمله خدمات مجتمع است.

قربانی گفت : با توجه به نیاز سنجی شهرستان و آمار بالای مدد جویان شهرستان این مجتمع در ارا ئه خدمات به معلولان بهزیستی را همراهی خوا هد کرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملاردگفت : این برنامه به افراد معلول به ویژه در مناطقی که در دسترسی به خدمات توانبخشی کمتر است ، ارائه خدمت می کند ، خدمات توسط موسسات وتشکل های غیر دولتی و از طریق تسهیلگران میانی ومحلی به خانواده وفرد معلول ارائه می شود.

700

کد خبر: 879723

وب گردی

وب گردی