پاشازاده: این نساجی را لیگ برتری بدانید/آقای اصفهانیان جواب مردم قائمشهر را چه کسی می دهد؟

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: متاسفانه در این مدت سکوت کردیم و کلامی در مورد داوری حرفی نزدیم اما این موضوع به ضرر ما تمام شده است. آقای اصفهانیان جواب مردم قائمشهر را چه کسی می‌دهد؟

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت باشگاه نساجی مازندران، مهدی پاشازاده بعد از تساوی تیمش مقابل فجر سپاسی در شیراز اظهار داشت: ما بازی خوبی انجام دادیم و همه دیدند که تیم ما چه فوتبالی بازی کرد.
وی افزود:در تمام دقایق بازی از حریف بهتر بازی کردیم و فکر می‌کنم 7 یا8 گل را نزدیم اما اتفاقی که امروز من را خیلی ناراحت کرد بحث داوری بود.حرفی که می‌زنم با سند و مدرک است و فیلم همه این صحنه‌ها را در اختیار داریم.

سرمربی نساجی ادامه داد: متاسفانه در این مدت سکوت کردیم و کلامی در مورد داوری حرف نزدیم اما این موضوع به ضرر ما تمام شده است. آقای اصفهانیان جواب مردم قائمشهر را چه کسی می‌دهد؟امروز 2 پنالتی صد در صد ما را نگرفتند ولی در مقابل بلافاصله برای حریف پنالتی گرفتند.

پاشازاده ادامه داد: خدا جای حق نشسته که این پنالتی گل نشد اما ما تا کی باید ضرر کنیم؟چرا مدام به ضرر ما سوت می‌زنند؟ در چند بازی از داوری بازی متضرر شدیم اما سعی کردیم موضع گیری نکنیم چون می‌دانیم داور هم ممکن است اشتباه کند اما سوالی که برای ما به وجود می‌آید این است که چرا فقط این اشتباهات مربوط به نساجی مازندران است؟

وی ضمن تشکر از مدیرعامل و مالکان باشگاه نساجی گفت: در این هفته تمام مدیران باشگاه از تیم حمایت کردند که این موضوع جای تقدیر دارد اما من این قول را می‌دهم که این نساجی در لیگ برتر سال آینده خواهد بود و مطمئنا این تیم را می‌سازم و در نیم فصل دوم تیم را برای لیگ برتر آماده می‌کنم.

602

کد خبر: 879742

وب گردی

وب گردی