طیاری: نباید وسط راه کمر تیمی را شکست/مهمتر از سکو برای من معرفی ستاره است

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گاز تهران گفت: اگرچه ما به دنبال قهرمانی در لیگ هستیم اما مهمتر از اول شدن معرفی ستاره در لیگ است.

به گزارش ایسکانیوز، فرانک طیاری، درباره بازی‌های دور رفت و برگشت لیگ برتر بسکتبال بانوان گفت: ما بازی خوبی با نفت آبادان داشتیم. بچه‌ها برای این بازی واقعا تلاش کردند و خوب ظاهر شدند. همه بازی در دست ما بود و حالا برای آینده کارمان سخت‌تر می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که سرمربی نفت گفته برای این بازی شما حریف را به خوبی آنالیز کرده بودید، عنوان کرد: ما فیلمی هم از حریف نداشتیم اما بازی‌ها تقریبا نیاز به فیلم ندارند؛ همه بازیکنان بازی‌هایشان مشخص است به عنوان مثال دلارام وکیلی و معصومه اسماعیل‌زاده را بعد از این سالها می‌دانم بازی‌شان چطور است. به خاطر شناختی که داشتم می‌دانستم چطور باید بازیکنان را خنثی کرد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گاز تهران با اشاره به بازی‌های هفته آینده خاطرنشان کرد: ما هفته آینده بازی مهمی مقابل گروه بهمن داریم. امیدوارم در دور برگشت بتوانیم شکل بازی را تغییر دهیم و از سالها تجربه بازیکنان و باشگاه گاز دفاع کنیم. بازیکنان ملی‌پوش ما همه رفتند اما غیر ملی‌پوشان هم خوب ظاهر شدند. من فکر می‌کنم بازیکنان از شروع بازی تا برگزاری بازی‌های نهایی همیشه در حال رشد هستند؛ بهتر می‌بینند و بهتر بازی می‌کنند.

طیاری همچنین با ابراز تاسف از انصراف استقلال جنوبی خاطرنشان کرد: مگر یک باشگاه می‌تواند بگوید از نیمه راه از تیمی حمایت نمی‌کند؟ یا تیمی نباید شرکت کند و یا اجازه ندهند در ادامه از لیگ کنار برود. می‌دانید چه فشار روانی روی این بازیکنان است؟ نباید کمر یک تیم را در وسط راه شکست.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید گاز بتواند این دوره عنوان قهرمانی را کسب کند، گفت: برای من مهمتر از جایگاه این است که بازیکنانم ستاره شوند. فقط اول شدن مهم نیست، اینکه بازیکنی حتی یک سال با ما کار کرده بتواند بعد از ترک تیم جایگاهی بالاتر داشته باشد این مهم است.

601

کد خبر: 879866

وب گردی

وب گردی