فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر تسریع شده است

شهردار تهران با بیان اینکه بعضی از شایعه کرده اند که فعالیت‌های عمرانی تعطیل شده است، گفت: این موضوع واقعیت ندارد و در شهر اقدامات عمرانی در حال انجام است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، محمدعلی نجفی در مراسم افتتاح 53 پروژه اجتماعی، فرهنگی، ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری، محیط زیست و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در منطقه 11 اظهار داشت: از صد روزی که در شهرداری تهران مسئولیت داشتم بنده و همکارانم از هیچ کوششی فروگذار نکردیم و امروز نیز با تلاش شهردار منطقه 11، 53 پروژه کوچک و بزرگ بهره‌برداری می‌شود که تأثیر بسزایی در سطح زندگی شهروندان دارد.

شهردار تهران افزود: تقارن ارزشمند و مبارکی در افتتاح پروژه‌ها وجود دارد که در هفته وحدت و میلاد پیامبر مهربانی‌ها قرار داریم و این پروژه‌ها مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: تقارن دیگری که به فال نیک گرفته می‌شود نامگذاری بوستانی به نام شهید حججی که در این منطقه انجام شده است، تأکید کرد: بزرگترین بوستان‌های منطقه محسوب می‌شود و از کودکان تا بزرگسالان می‌توانند از این بوستان استفاده کنند.

شهردار تهران، افزود: شهر یک موجود چندوجهی و زنده است و تحت تأثیر اتفاقات و مسائلی که در شهر می‌افتد روحیه شهر نیز تغییر و تحول دارد.

نجفی افزود: هنگامی که می‌گوییم شهر دوستدار کودک باید این احساس، همراهی و علاقه‌مندی به کودک لحاظ شود و در برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت شهری باید به تمامی این وجوه پرداخته شود.

وی افزود: اگر به شهر یک‌بعدی نگاه کنیم نمی‌توانیم زندگی همراه با آسایش و آرامش را برای شهروندان فراهم کنیم بنابراین باید بر اساس روابط انسانی، اجتماعی و فرهنگی در شهر توجه شود.

شهردار تهران بیان داشت: بعضی از اقداماتی که در شهر انجام می‌شود چندوجهی است، هنگامی که پارکی ساخته می‌شود در کاستن آلودگی هوا تأثیر دارد و میزان اوقات فراغت را نیز افزایش می‌دهد و اگر به مسائل فرهنگی و اجتماعی بیشتر تأکید کردیم به این معنی نیست که از جنبه‌های دیگر شهر غافل شدیم.

نجفی افزود: فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر تسریع شده است و از نظر منابع مالی تهران با مشکلاتی مواجه است ولی این مشکلات لاینحل نیست و راه‌های جدیدی برای درآمدهای جدید لحاظ شده است.

وی گفت: بعضی از شایعات و گفته‌هایی که فعالیت‌های عمرانی تعطیل شده است واقعیت ندارد و در شهر اقدامات عمرانی در حال انجام است.
706

کد خبر: 879961

وب گردی

وب گردی