مدیرکل اداره نظارت فنی بقاع متبرکه و موقوفات :تدوین افق   ۱۴۰۰ برای  ساخت و ساز بقاع متبرکه کشور 

مدیرکل اداره نظارت فنی بقاع متبرکه و موقوفات  سازمان اوقاف با اشاره به اینکه برای  ساخت و ساز و ترمیم بقاع متبرکه کشور، افق ۱۴۰۰ برای تمام کشور تعریف‌ شده است گفت:  اداره کل اوقاف فارس در سرمایه گذاری، از جمله استان‌های دارای رتبه برتر کشور است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه امیرحسین روان مدیرکل اداره نظارت فنی بقاع متبرکه و موقوفات کشور در حاشیه گردهمایی معاونین بهره‌وری اقتصادی و کارشناسان توسعه و عمران ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور در شیراز بیان کرد: کلاس‌های تئوری و عملی برگزار شده در چنین همایش‌هایی نقشی ارزنده در افزودن تجربه به افراد شرکت‌کننده دارد.
وی افزود: در این برنامه شرکت‌کنندگانی که از سراسر کشور حضور دارند با استفاده از نظرات کارشناسان دانشگاهی و بهره بردن از کار اساتید با تجربه‌ای که در زمینهٔ ساخت و تعمیر بقاع متبرکه فعالیت دارند دانش خود را به‌ روز می‌کنند.
روان ادامه داد: در بحث ساخت و ساز و ترمیم بقاع متبرکه کشور، افق ۱۴۰۰ برای تمام کشور تعریف‌ شده است و بر اساس آن و سالیانه، طرح‌هایی که در استان‌ها تهیه و توسط واحد نظارت تأئید شده باشد، برای اجرا ابلاغ می‌شود.
این مسئول گفت: اداره کل نظارت فنی بقاع متبرکه و موقوفات کشور بر تمامی برنامه‌های اجراشده در زمینهٔ هزینه کرد، کیفیت و زمان نظارت دارد و امامزادگان بر اساس طرح جامعی که دارند در دستور کار قرار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه اوقاف استان فارس در بخش سرمایه‌گذاری بسیار قوی ظاهرشده است و از رتبه‌های برتر کشوری به‌ حساب می‌آید اضافه کرد: در بحث بقاع متبرکه نیز با توجه به گستردگی استان و داشتن بیشترین بقاع کشور و با بضاعت‌های موجود، کار‌های خوبی انجام‌ شده است.
همایش کشوری معاونین بهره‌وری اقتصادی و کارشناسان توسعه و عمران ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور در شیراز به مدت سه روز در حال برگزاری است.

705

کد خبر: 879965

وب گردی

وب گردی