ساخت 200 واحد مسکن برای مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه توسط کمیته امداد گیلان

مدیرکل کمیته امداد گیلان، گفت: کمیته امداد در کنار مسئولان و سایر نهادهای حمایتی ساخت 200 واحد مسکن برای مددجویان زلزله‌زده غرب کشور را با کمک خیران در دستور کار خود دارد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا محمدی، با تأکید بر اینکه تامین مسکن از نیازهای ضروری برای خانوارهای زلزله‌زده در کرمانشاه است، گفت: ساخت مسکن برای مددجویان زلزله‌زده در کرمانشاه با اولویت ایتام و زنان سرپرست خانوار انجام می‌شود.

وی افزود:کمیته امداد در کنار مسئولان و سایر نهادهای حمایتی ساخت 200 واحد مسکن برای مددجویان زلزله‌زده غرب کشور را با کمک خیران در دستور کار خود دارد.

محمدی با اشاره به اینکه برای ساخت 200 واحد مسکن ذکرشده نیازمند مشارکت سازمان‌ها و نهادها و آحاد مردم جامعه هستیم، افزود: کارکنان فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان مبلغ 210 میلیون تومان برای کمک به ساخت 14 واحد مسکن مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه به کمیته امداد این استان پرداخت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان خاطرنشان کرد: شماره‌حساب 4790479083 بانک ملت شعبه شهرداری رشت برای دریافت کمک‌های نقدی مردم نیکوکار فعال است و شهروندان می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را هم به ادارات کمیته امداد سطح شهرستان‌ها تحویل دهند.

وی یادآور شد: پیش‌ازاین مردم گیلان 542 میلیون تومان برای کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه کمک کردند که به‌صورت نقدی و غیر نقدی بوده است.

منبع:ایسنا

902/900

کد خبر: 880063

وب گردی

وب گردی