یکشنبه گزارش میزان خسارت محصولات کشاورزی و دامی روستاهای زلزله زده ارائه می‌شود

نماینده مردم مهاباد از ارائه گزارش بررسی خسارت‌های اماکن دامی و کشاورزی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در روز یکشنبه به مجلس خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،جلال محمودزاده عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با اشاره به بازدید خود از مناطق زلزله‌زده غرب کشور به نمایندگی از این کمیسیون، گفت: قرار است گزارش آن روز یکشنبه هفته آینده به کمیسیون کشاورزی ارائه شده تا بعد از جمع‌بندی برای تعیین و جبران خسارت به دولت داده شود.

نماینده مردم مهاباد تصریح کرد: البته این گزارش ابتدا در کارگروه دامی کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی بررسی می‌شود تا خسارت‌های وارده به این مناطق تعیین شود.

محمودزاده تاکید کرد: متاسفانه خسارت‌های بسیاری به اماکن دامی سبک و سنگین، مجتمع‌های شیلات و پرورش ماهی و محصولات کشاورزی روستاییان در مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب و کرمانشاه وارد شده است که دولت باید برای جبران این خسارت‌ها هرچه سریعتر اقدامات لازم را انجام دهد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی اظهار کرد: آمار دقیق خسارت‌ها هنوز جمع‌بندی نشده اما محصولات کشاورزی و دامی مردم در بیش از 1500 روستا در شهرستان‌های ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب آسیب جدی وارد شده که آمار دقیق بعدا اعلام خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر: 880106

وب گردی

وب گردی