کتاب عالم زندانی عربستانی به چاپ دوم رسید

چاپ دوم کتاب «وحدت اسلامی در نگاه اهل بیت (ع)» نوشته آیت الله شیخ حسین الراضی با ترجمه حجت الله فسنقری و ام البنین قزلسفلو .

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، دفتر نشر معارف چاپ دوم کتاب «وحدت اسلامی در نگاه اهل بیت (ع)» نوشته آیت الله شیخ حسین الراضی را منتشر کرده است.

آیت ‏الله شیخ حسین الراضی، از علمای سرشناس و مبارز عربستان است که سالهاست امام جماعت مسجد رسول اعظم (ص) در شهر «العمران» در منطقه الاحساء را بر عهده دارد. این روحانی برجسته بارها به اتهام سخنرانی‌های روشنگرانه و انتقادی از سوی دستگاه امنیتی سعودی بازداشت شده و هم اکنون در زندان رژیم سعودی به سر می برد.

در بخشی از کتاب می خوانیم:

اتحاد و وحدت امت اسلامی به منزله قدرت و دژی نفوذناپذیر در برابر رخنه دشمنان است. دشمن، شبانه روز در تلاش است تا از یک‏سو بر منابع امت اسلامی تسلط یابد و از سویی دیگر مانع گسترش و انتشار اسلام شود. بنابراین امت اسلامی با انواع مختلف تهاجم های فکری، فرهنگی و نظامی روبروست. منظور از تهاجم فکری همان شبیخون فرهنگی است که همه مذاهب و فرقه های مختلف اسلام، اعم از شیعه و سنی و عرب و عجم را مورد تهدید قرار می دهد همچنان که جنگ نظامی در کشورهای اسلامی نیز به نفع دشمن است و بارزترین نمونه آن، اتفاقاتی است که در فلسطین، افغانستان و عراق در حال وقوع است؛ پس دشمن، فساد را رواج داده و منابع مسلمانان را به یغما می برد و پیوسته برای چپاول کشورهای اسلامی نقشه می کشد.

چاپ دوم کتاب «وحدت اسلامی در نگاه اهل بیت (ع)» نوشته آیت الله شیخ حسین الراضی با ترجمه حجت الله فسنقری و ام البنین قزلسفلو در 196 صفحه با قیمت 8000 تومان توسط دفتر نشر معارف منتشر شد.


502

کد خبر: 880134

وب گردی

وب گردی