افزایش قیمت 25 میلیونی در آشفته بازارخودروهای وارداتی+جدول

در آشفته بازار خودروهای وارداتی رشد قیمت ها در این هفته نسبت به هفته گذشته به ۲۵ میلیون تومان رسید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ بازار خرید و فروش خودروهای وارداتی در چند ماه اخیر رکورد رشد قیمت‌ها را به خود اختصاص داده و هر روز شاهد تغییراتی قیمتی بسیار بالا در این بازار بودیم. بی سامانی بازار خودروهای خارجی در حالی هر روز تشدید می شود که هنوز خبری از نظارت دستگاه های متولی نیست و فقط صحبت‌های پراکنده و متفاوتی در مورد تصمیم دولت بر اصلاح دستور العمل واردات خودرو مطرح می‌شود. البته برخی واردکنندگان هم از این شرایط سوء استفاده کرده و با تنظیم قراردادهای ناعادلانه با مردم سعی در فروش محصولات خود در این آشفته بازار دارند.

جالب اینکه تعدادی از شرکت‌ها رشد قیمت انواع خودرو را در بازار بهانه کرده و قیمت شرکتی خود را افزایش داده اند . برخی دیگر هم با انحصار خودروها از عرضه آنها را در بازار ممانعت کرده تا رشد قیمت ها بیشتر شده و عایدی آنها از بازار افزایش پیدا کند.

امروز در بازار خرید و فروش خودروهای وارداتی قیمت سوناتا بنزینی با رشد 21 میلیون تومانی نسبت به هفته گذشته با قیمت220 میلیون تومان، سانتافه با رشد 10 میلیون تومانی با قیمت 270 میلیون تومان و سراتو با رشد 4 میلیون تومانی با قیمت 178 میلیون تومان، اپتیما با رشد 25 میلیون تومانی با قیمت 220 میلیون تومان و توسان با رشد 5 میلیون تومانی با قیمت 235 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

403

کد خبر: 880162

وب گردی

وب گردی