تارتار: سخت‌ترین بازی فصل‌مان را مقابل مشکی‌پوشان داریم/باید مقابل آن‌ها مثل دیدار با استقلال و پرسپولیس بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، گفت: با توجه به موقعیت تیم مشکی‌پوشان سخت ترین بازی فصل را باید شاهد باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار مقابل مشکی جامگان مشهد، گفت: با توجه به موقعیت تیم مشکی‌پوشان سخت ترین بازی فصل را باید شاهد باشیم. تیم جوان و دونده‌ای هستند. چیزی برای از دست دادن ندارند.

وی افزود: مشکی‌پوشان مقابل ما بازی انتحاری انجام خواهند داد. بازیکنان مصمم هستند تا فردا برنده شوند و لازمه این کار تلاش زیاد است. باید مقابل مشکی پوشان مثل پرسپولیس و استقلال بازی کنیم. نباید آنها را دست کم بگیریم. این تیم‌ها بسیار خطرناک هستند.

تارتار در مورد اینکه تیمش پنالتی زیاد از دست می‌دهد، عنوان کرد: نه تنها ما خیلی از تیم‌های دیگر هم پنالتی خراب می‌کنند. این یک امر ذاتی است. هر بازیکنی نمی‌تواند پنالتی زن خوبی باشد. ما هر هفته تمرین می‌کنیم و مطمئن باشید این مشکل حل خواهد شد.

سرمربی پارس جنوبی جم در مورد عملکرد نه چندان خوب تیمش در سه هفته اخیر تصریح کرد: هر چه از لیگ می‌گذرد شناخت تیم‌ها از یکدیگر بالا می‌رود. اگر بد بازی کنیم و بازنده شویم باید نگران باشیم اما ما مقابل پرسپولیس و فولاد عملکرد خوبی داشتیم و حتی پنالتی از دست دادیم. در هر دو بازی پنالتی تیم را به تیر زدیم. در کل نگرانی وجود ندارد. فوتبال همین است و همیشه نمی‌توانم پیروز شد.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش گفت: محروم ندارم اما امید سینک مصدوم است. مهدی زبیدی و ارسلان مطهری هم مصدومیت دارند. وضعیت زبیدی فردا مشخص می‌شود.

تارتار در پایان گفت: از هواداران می‌خواهم فکر کنند فردا مقابل پرسپولیس بازی داریم و تیم را تنها نگذارند. بازی با مشکی پوشان به همان اندازه مهم است و به سه امتیاز این مسابقه نیاز داریم. منتظر هستیم هواداران ورزشگاه را پر کنند. باشگاه اعلام کرده تماشای بازی رایگان است. از هوادران می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و سکوها را پر کنند.

602

کد خبر: 880248

وب گردی

وب گردی