اجرای طرح ارزیابی سلامت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه 

ارزیابی سلامت دانشجویان توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبارکه و با همکاری معاونت دانشجویی، فرهنگی دانشگاه در حال اجراست.

به گزارش ایسکانیوز، معاون دانشجویی،فرهنگی واحدمبارکه گفت: برپایی نمایشگاه و پایگاه ارزیابی سلامت و برنامه ارزیابی سلامت دانشجویان و تست رایگان ایدز با فرا رسیدن روز دانشجو در دانشکده مدیریت و حسابداری با استقبال از دانشجویان آغاز شده و تا سه روز ادامه دارد.

دکتر علیرضا حاجی کریمی اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه سلامت جوانان (29-18 سال) و با هدف تشخیص و درمان زودرس اختلالات جسمانی، روانی و رفتاری آنان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه از نظر وضعیت سلامت مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی پیشگیری از بروز و تشدید بیماری ها، بررسی شیوع انواع اختلالات جسمانی، روانی و تکمیل پرونده سلامت جوانان را از اهداف اجرای این طرح برشمرد و افزود: سلامت جسمی، روانی، رفتارهای تغذیه‌ای همراه با معاینات کامل پزشکی از جمله مواردی است که در این طرح مورد ارزیابی قرار گرفته و موارد مشکوک به اختلال بعد از تشخیص به کلینیک‌ها و مراکز تخصصی ارجاع داده می‌شوند و همچنین تست رایگان ایدز از داوطلبان که با هماهنگی با شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبارکه و با اعزام اکیپی متشکل از مراقبین سلامت کارشناسان تغذیه و پزشک انجام می گیرد و پس از 10 دقیقه جواب آزمایش به آنان داده می شود.

کد خبر: 880421

وب گردی

وب گردی