دکتر ابطحی: دانشجو واژه ای مقدس و مظهر اقتدار و بالندگی یک ملت سرافراز است

همزمان با هفته وحدت و در آستانه میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) دکتر ابطحی رئیس دانشگاه در پیامی سالگرد حماسه 16 آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور به خصوص دانشجویان عزیز تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران متن پیام تبریک دکتر سید علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به شرح ذیل است:
دانشجو، اقیانوسی موج خیز از عطش دانش و تشنگی معرفت است که همیشه با نشاط و افتخار به امید فردایی روشن می جوشد و می خروشد.
دانشجو، کانون جویندگی و یابندگی است که بهاری ترین روزهای زندگی خود را صرف حرکت و جنبش می کند و از افیانوس پر تلاطم دانش گوهر سرافرازی و استقلال میهن خویش را به ارمغان می آورد.
دانشجویان دیروز با رنگین کردن سنگ فرش های مقدس ترین جایگاه علمی و نثار خون خود در 16 آذر به جهانیان فهماندند که دانشجو زیر بار ذلت و خواری نمی رود و همواره مکتب عاشورایی را سرلوحه راه آزادگی و استقلال خود قرار می دهد.
اینجانب ضمن پاس داشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار در روز 16 آذر 1332 این روز مقدس و جایگاه وارسته دانایی را به محضر دانشجویان عزیز تبریک عرض نموده و امیدوارم همواره با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای تحقق اهداف بلند دانشگاه آزاد اسلامی گام برداشته و راه رشد و تعالی کشور را در همه زمینه ها با ایجاد کارآفرینی و تبدیل علم به ثروت هموار نموده و زمینه ی رشد علمی، اقتصادی و فرهنگی ایران اسلامی را فراهم نمائید.

کد خبر: 880441

وب گردی

وب گردی