کسب مدال نقره جهان کوراش توسط دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی

 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان در مسابقات جهانی کوراش که بتازگی در استانبول ترکیه به پایان رسید در وزن 66 کیلوگرم برنده مدال نقره جهان شد.

به گزارش ایسکانیوز، قنبرعلی قنبری دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی واحد شیروان بوده که در وزن 66 کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره جهان در رشته کوراش شده است.

قنبری که کسب مدال طلای جهان، طلای بازی‌های آسیایی، نقره و برنز آسیایی را در کارنامه ورزشی خویش دارد درباره موفقیت‌هایش اظهار کرد: پیش از رشته کوراش، 8 سال عضو تیم ملی جودو بودم و ۳ دوره با قهرمانی در مسابقات بین‌المللی دانشجویان کاپ فجر، مدال طلا گرفتم و پس از آن با تشویق‌های پدرم به رشته کوراش علاقه‌مند شدم و از آنجایی که رشته کوراش شباهت زیادی به کشتی با چوخه (کشتی محلی خراسان شمالی)، دارد توانستم در این رشته هم موفق شوم.

دانشجوی کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شیروان از آرزوها و برنامه‌های آینده‌اش گفت: آرزو دارم کوراش هم جزو مسابقات المپیک قرار گیرد و من هم یک مدال آور المپیک باشم. از پدر، مادر، خانواده‌ام و بویژه همسرم سپاسگزارم که این همه دوری و سختی را به‌جان می‌خرند و همواره پشتیبان و حامی من بوده‌اند.

این قهرمان ملی از استادان و مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی شیروان به سبب حمایت از ورزشکاران و مدال آوران قدردانی کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شیروان جایی است که قهرمانان و مدال آوران شناخته می‌شوند و انگیزه می‌گیرند.

601

کد خبر: 880462

وب گردی

وب گردی